14:32:39 - سه‌شنبه 2 ژانویه 2018
احتمال محرومیت ۶ ماهه “اکبر ایمانی” از حضور در میادین فوتبال
رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان لیگ برتر می‌گوید در صورتی که ثابت شود اکبر ایمانی بیشتر از ۴۵ درصد از قراردادش با پدیده را دریافت کرده احتمال محرومیت او از میادین فوتبال وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ روزبه وثوق احمدی، رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان لیگ برتر در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت اکبر ایمانی و احتمال محرومیتش به خاطر فسخ یک طرفه قرارداد بیان کرد: اکبر ایمانی با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشت و با مسئولیت خودش درخواست فسخ یکطرفه قراردادش را به ما داد و ما هم تایید کردیم.

او ادامه داد: باشگاه پدیده یک نامه در این خصوص برای ما فرستاده است اما هنوز شکایتی رسمی در این باره ثبت نکرده است. اگر ثابت شود که اکبر ایمانی بیشتر از آن مبلغی که خودش به ما اعلام کرده از باشگاه پدیده دریافت کرده است، ممکن است بین ۴ تا ۶ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شود.

وثوق احمدی همچنین اضافه کرد: از نظر ما در حل حاضر قرارداد او با ذوب آهن هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند در هیات فوتبال ثبت شود.

باشگاه پدیده مشهد بعد از فسخ یک طرفه قرارداد ایمانی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده بود که از او به خاطر این موضوع شکایت می‌کند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 991
  • بازدید دیروز: 1407
  • کل بازدیدها: 4897499
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي