12:31:07 - دوشنبه 19 ژوئن 2017
همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد؛
احداث سه درمانگاه فرهنگیان در استان اردبیل
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: چندین طرح عمرانی آموزش و پرورش از جمله سه درمانگاه در سطح استان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش ارس رسا ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: چندین طرح عمرانی آموزش و پرورش در سطح استان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
ناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرمی افزود:درمانگاه فرهنگیان مشگین شهر، پارس آباد و اردبیل، مرکزاسکان رایگان بیماران و همراهان فرهنگیان جزو این پروژه ها است که اکنون بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی از ایجاد مرکز آموزشی و رفاهی در شهرستانهای خلخال، گرمی و بیله سوار نیز خبرداد و اظهار داشت: مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان گرمی با تخصیص اعتبار ویژه از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و وزارت آموزش و پرورش به مبلغ یک میلیارد تومان در حال عملیات اجرایی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از آسفالت ریزی محوطه مدارس استان به مساحت ۵۰ هزار مترمربع تا شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود:در حال حاضر۲۳ سالن ورزشی در استان در حال احداث است که از این تعداد ۳ سالن ورزشی با مشارکت بخش خصوصی و ۹ سالن ورزشی دیگر با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصدی با اعتبار ۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
وی از تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار در سالجاری از محل ردیف اعتبارات مالیات ارزش افزوده برای پروژه های آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل هم گفت: ۸۹ پروژه عمرانی توسط این اداره کل در استان  در حال اجراست که ۵۰ درصد این پروژه ها هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل شدن نیازمند تخصیص اعتبارات استانی است.
لطفی از مبلغ ۹میلیارد تومان مطالبات این اداره کل به پیمانکاران از محل اعتبارات ملی خبر داد و تصریح کرد: این مطالبات باعث شده است تا فرآیند تکمیل پروژه های عمرانی کندتر پیش رود.
میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مصوبه ای درباره افزایش ایمنی و مقاوم سازی مدارس گفت: بر اساس لایحه برنامه ششم توسعه، دولت مکلف شد به منظور افزایش ایمنی و مقاوم سازی مدارس و فضاهای پرورشی و ورزشی وزارت آموزش و پرورش معادل ریالی مبلغ سه میلیارد دلار در طول اجرای قانون برنامه از محل حساب ذخیره ارزی پس از کسر سهم صندوق توسعه ملی با اولویت پروژه‌های نیمه تمام آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اختصاص دهد.
امامی فرماندار گرمی نیز خواستارانتقال بخشی از خدمات آموزش و پرورش شهرستان به بخش مرزی موران برای دسترسی شایسته اولیاء و دانش آموزان به خدمات این اداره شد و بر ضرورت احداث خانه معلم در بخش انگوت برای اقامت فرهنگیان غیربومی تاکید کرد.
وی تکمیل و بهره بردای از پروژه های مدرسه ۱۷ شهریور، قره خان بیگلو و تندگویان شهرستان گرمی را تا شروع سالتحصیلی جدید ضروری دانست./
منبع:خبرگزاری صدا و سیما

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2778
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4939803
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي