13:06:30 - چهارشنبه 21 ژوئن 2017
فرماندار پارس‌آباد خبر داد
اختصاص ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار به پارس‌آباد
فرماندار پارس‌آباد مغان گفت: امسال ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به این شهرستان اختصاص یافته که ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه قبل افزایش دارد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی ارس رسا، اکبر صمدی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: اعتبارات شهرستان در سال گذشته بالغ بر ۲۸۵ میلیاردریال بوده که این رقم در سال ۹۶ با افزایش ۳۰درصدی به ۳۷۰میلیارد ریال رسیده است.
وی تصریح کرد: با توجه به شاخص‌های توزیع اعتبارات استانی و وزن بیشتر شاخص جمعیت، استاندار نسبت به بازنگری در ضرایب توزیع اعتبارات عمرانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان دستور مساعد صادر کرده است.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد مغان گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی نیز سهم اعتبارات ملی و متمرکز را از استان و مرکز پیگیری کنند.هم‌اکنون به تعداد ۳۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان از منابع مختلف اعتباری ملی، استانی و صندوق توسعه ملی در سطح شهرستان پارس‌آباد مغان در حال اجرا هستند.
صمدی با بیان این که سهمیه هر یک از بخش‌های اصلاندوز، تازه‌کند و اسلام‌آباد از این اعتبار تعیین شده است، گفت: اعتبارات تخصیصی براساس اولویت‌بندی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه خواهد شد.
وی با برشمردن برخی طرح‌های در حال اجرای خدماتی، بهداشتی، اقتصادی و کشاورزی منطقه اظهار کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، عمران و آبادانی این شهرستان مرزی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.
۵ میلیارد تومان اعتبار برای  پیاده‌روسازی معابر پارس‌آباد اختصاص یافت
شهردار پارس‌آباد اظهار داشت: آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌ها و بهسازی آسفالت از اولویت‌های مهم شهرداری  پارس‌آباد بوده که تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های لازم و براساس اولویت‌بندی خیابان‌ها، معابر، محلات و کوچه‌های سطح شهر را از آسفالت مناسب بهره‌مند کنیم.
خیرالله سربلند بیان کرد: سال گذشته ۳۰ هزار تن آسفالت در شهر پارس آباد توزیع شده که دوبرابر عملکرد آسفالت‌ریزی نسبت به ۵ سال گذشته است.
شهردار پارس‌آباد گفت: این رقم با حجم عملیات آسفالت ۱۵ سال گذشته برابر است، در حالی که به منظور زیرسازی و مرمت معابر عمومی، افزون بر بیش از ۴۲ هزار تن انواع مصالح در نواحی فاقد آسفالت پخش شده و در حدود ۳۰هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در خیابان‌ها و معابر عمومی این شهر در سال  گذشته توزیع شده که در مدت مشابه سال‌های گذشته این مقدار حدود  ۱۳ هزار تن بود که نشان دهنده ۲۴ درصد افزایش تولید آسفالت در سال گذشته بود.
سربلند تصریح کرد: در راستای اجرای انقلاب پیاده‌روسازی با کفپوش بتنی و پازل‌بندی در خیابان اصلی شهر و تعدادی از پارک‌ها و میادین و سایر خدمات شهری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.
وی از اجرای جوی و جدول‌گذاری و کانیو به طول ۸ هزار و ۵۰۰ متر در سطح شهر در  سال گذشته خبر داد و افزود: پارک مغان با بیش از ۹۰ درصد پازل بندی در حال اجرا است و پارک فرهنگیان، پارک شاهد و جانبازان نیز آماده بهره‌برداری است.
شهردارپارس آباد اظهار کرد: کارها و فعالیت‌هایی که در این مدت توسط مجموعه شهرداری و با حمایت و پشتیبانی اعضای شورای شهر پارس‌آباد انجام شده بیشتر از حجم کارهایی است که در ۱۰ سال قبل اجرا شده است.
وی میزان درآمد شهرداری پارس‌آباد را حدود ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان کرد: سال گذشته ۱۶۰ فقره پرنده در کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری پارس‌آباد بررسی شده و این در حالی است که در زمان مشابه سال گذشته از آن هیچ پرونده‌ای به کمیسیون ماده ۷۷ به عنوان یکی از محل های مناسب برای کسب درآمد ارسال نشده است.
روابط عمومی فرمانداری پارساباد

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2790
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4802405
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي