14:31:36 - جمعه 9 سپتامبر 2016
سیدحمایت میرزاده:
اردبیل سهمی از توسعه در کشور ندارد
میرزاده: توجه به توسعه شمال شرق و جنوب غرب کشور موجب شده است تا اردبیل سهمی از توسعه در کشور نتواند به خود اختصاص دهد.

photo_2016-09-09_22-28-02

توجه به توسعه شمال شرق- جنوب غرب کشور/اردبیل سهمی از توسعه ندارد

به گزارش ارس رسا ، نماینده مردم شریف گرمی در مجلس گفت:
به واسطه حضور حرم امام رضا (ع) در شمال شرق و چاه‌های نفت در جنوب غرب به توسعه شمال شرق- جنوب غرب کشور توجه شده است.

سیدحمایت میرزاده ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل تصریح کرد: مدیرانی که برای عدالت تلاش می‌کنند اگر واقعاً به آن معتقد باشند نباید منطقه محرومی باقی بماند.

وی افزود: ما از پروژه‌های بزرگ آبرسانی صحبت می‌کنیم اما در همین شهرستان گرمی آب ۶۴ روستا با الاغ و قاطر از چشمه‌ها به محل زندگی روستاییان انتقال می‌یابد و مردم ساکن حتی در آب خوردن مشکل دارند.

نماینده مردم شریف گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی این تعارض مشاهده می‌شود باید گفت ما با الفبای توسعه بیگانه هستیم و مناطق محروم همواره محروم باقی می‌مانند و در صف آخر توسعه هستند.

سیدحمایت میرزاده تأکید کرد:  در کشور طی سال‌های اخیر به توسعه شمال شرق- جنوب غرب آن توجه شده و به واسطه حضور حرم امام رضا (ع) در شمال شرق و چاه‌های نفت در جنوب غرب این تمرکز ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه محور شمال غرب- جنوب شرق سهمی از توسعه نبرده است، اضافه کرد: وضعیت مشابه در خود استان اردبیل مشاهده می‌شود و محور شمال- جنوب استان توسعه مطلوبی ندارد.

نماینده مردم شریف گرمی در مجلس شورای اسلامی با تأکید به ضرورت حل ریشه‌ای مشکلات و توجه به محرومیت‌‌زدایی مناطق محروم اضافه کرد: اگر امکانات در تهران متمرکز نمی‌شد کسی تمایل به مهاجرت نداشت.

منبع : کانال خبری نماینده گرمی

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 546
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872202
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي