21:49:04 - سه‌شنبه 5 فوریه 2019
انصاری معاون رئیس جمهور؛
استخدام ۱۵۰ هزار نفر نیرو در طول ۵ سال گذشته در کشور
انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری استخدامی کشور در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای شهرستان پارس آباد از استخدام بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر نیروی جایگزین در طول پنج سال گذشته در کشور خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا رضا امیرپور / مصادف با پنجمین روز از چهلمین سال روز دهه مبارک فجر، انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای شهرستان پارس آباد بازدید کرد.

انصاری در حاشیه این بازدید در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: با تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدا روند استخدام نیرو دراین بیمارستان به اجرا در خواهد آمد.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: تعداد نیرو در این مرکز بر اساس نیاز و ابلاغ وزارت بهداشت در این بیمارستان جذب خواهد شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور حسن همجواری و روابط دیرینه میان دو کشور ایران و آذربایجان را یادآور شد و گفت: از زمان استقلال کشور آذرایجان بعنوان کشور دوست و برادر، ایران در تمامی زمینه ها با این کشور روابط نزدیک و حسنه ای داشته و یار و یاور آذربایجان بوده است، من بعد نیز با توجه به روابط دیرینه ما وظیفه خود می دانیم به همسایه شمالی خود کمک کنیم.

انصاری خاطر نشان کرد: بیش از ۱۵۰ هزار نفر در طول ۵ سال گذشته در کشور استخدام صورت گرفته است و همه ساله نیروهایی که از دولت خارج شدند،به جای آنها جایگزین جذب کردیم.

وی معیار دولت برای استخدام نیرو را تناسب خروجی نیرو از دولت عنوان کرد و ابراز داشت: هفته گذشته ثبت نام آزمون دوم ما برای امسال برگزار شد و قطعا در بهار سال آینده یک ثبت نام مجدد برای آزمون استخدامی جدید خواهیم داشت و این فرایند برنامه مستمر دولت در هر سال اجرا می شود.

لازم به یادآوری است بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان پارس آباد بر اساس اظهار نظر کارشناسان و مسئولان صدرصد پیشرفت فیزیکی دارد اما به دلیل تعلل در جذب نیرو و گزینش پرسنل، افتتاح و بهره برداری کامل از این بیمارستان به تاخیر افتاده است.

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 28
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871684
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي