خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
16/05/31 13:21
شناسه خبر : 18883

استخر تازه تاسیس خیابان پزشکان پارس آباد / تصویری

در بسیاری از نقاط مختلف شهر، خیابان ها و کوچه های اصلی و فرعی شاهد چاله هایی هستیم که هیچ علامت هشدار و بازدارنده در اطراف آن وجود ندارد و ظاهرا شهرداری در جهت ترمیم آن ها اقدامی انجام نمی دهد. ...

به گزارش ارس رسا، مشکلات مربوط به آسفالت و ترمیم آسفالت های خیابانها و کوچه شهر پارس آباد از جمله مسائلی است که ساکنان این شهر با آن دست به گریبان بوده اند به طوری که همیشه از این وضعیت معابر شهری ابراز نارضایتی کرده‌اند.
یکی از شاخص های که شهر را از سایر مناطق و روستا متمایز می سازد و تاثیر زیادی بر زیبایی و بهداشت شهر دارد آسفالت یکدست و مناسب معابر و خیابان ها و کوچه ها می باشد.
آنچه که در این میان واضح است با وجود پرداخت عوارض ساختمانی شهروندان متاسفانه شهرداری وظایف محوله را بطور کامل انجام نمیدهد.
بیشتر مردم و ساکنین محلات و شهرک های تازه تاسیس در کوچه ها همواره در زیر گرد و خاک زندگی می کنند. و  شهرداری سعی در آن دارد معابری که بیشتر در معرض دید هستند را همواره در وضعیت ایده آل نگهداری کنند، تا کمتر مورد نارضایتی ها قرار گیرد اما متاسفانه می توان گفت عملکرد نامناسب شهرداری در معابر عمومی هم برای همگان مشخص است.

البته با توجه به بی توجهی شهرداری شهروندان به این وضعیت موجود عادت کرده‌اند و وقتی می‌بینند هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد، سکوت را بر اعتراض ترجیح می‌دهند.

طبق ماده ۳ تبصره ۵ قانون: در هر محدوده و یا حریمی که شهرداری عوارض ساختمانی و غیره را دریافت مینماید موظف به ارائه کلیه خدمات شهری میباشد.

arasrasa-pezeshkan2

arasrasa-pezeshkan

شهروند خبرنگار: فرشید بدیهی