12:41:34 - یکشنبه 14 مه 2017
استقبال کم نظیر مردم از سخنان کوبنده و طوفانی دکتر محمد فیضی در ستاد مرکزی حسن روحانی در پارساباد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ محمد فیضی نماینده جوان و محبوب مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای امروز با حضور در ستاد روحانی در شهرستان پارساباد از برخی سناریوها و عوامل پشت پرده عوام فریبان و عوام گرایان رو نمایی کرد. فیضی با بیان اینکه بودجه عمومی کل کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ محمد فیضی نماینده جوان و محبوب مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای امروز با حضور در ستاد روحانی در شهرستان پارساباد از برخی سناریوها و عوامل پشت پرده عوام فریبان و عوام گرایان رو نمایی کرد.

فیضی با بیان اینکه بودجه عمومی کل کشور چهارصد هزار میلیارد تومان است،گفت متاسفانه برخی ها در کمال وقاحت چشمان خود را بر روی لنز دوربین دوخته و مقابل ۷۰ میلیون جمعیت وعده اشتغال ۵ میلیون نفری را به مردم میدهند اما بنده بعنوان دبیر کمیسیون برنامه و بودجه به صراحت میگویم شما دارید به مردم دروغ میگویید چرا که ایجاد این میزان شغل نیازمند پانصد هزار میلیارد تومان نقدینگی است و این میزان پول نه قابل تهیه و نه قابل اجراست و محال ممکن است.

 

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اذعان به اینکه هیچکس از ایجاد اشتغال و فراهم کردن کار برای جوانان و خانواده های عزیز و فارغ التحصیلان ناراحت نشده و آرزوی قلبی هر مدیر و مسئولی است،گفت:ایجاد اشتغال نیازمند ارائه برنامه منسجم و عملیاتی و دارای پشتوانه عملی است،نه بازی با احساسات مردم و جوانان درد و رنج کشیده که متاسفانه دوستان همین مدعیان امروزی ۸ سال آنان را با چنین شعارهای عوام فریبانه آرزو به دل گذاشته و عواطف شان را جریحه دار کردند.

سخنران جوان ستاد دکتر روحانی در پارساباد با ذکر این نکته که سازمان برنامه و بودجه یک نهاد نظارتی است که به بودجه سازمان ها و وزارتخانه ها نظارت دارد و در دولت احمدی نژاد کن فیکون شد،تا مقاصد خود را پیاده کند،افزود:سازمانهایی همچون برنامه و بودجه و شورای پول و اعتبار در دولت قبل پلمپ و بانکها عملا به حیات خلوت دولت تبدیل شد و تورم دولت طبق آمار بانک مرکزی به ۴۶ درصد افزایش یافت و بدهی دولت به رقم بی سابقه هفتصد هزار میلیارد تومان رسید و سه هزار دانشجو به دلیل اینکه میخواستند اندیشه و باور خود را مطرح نماید در این دولت ستاره دار شده و اکنون رفقای همین آقایان ادعای همان سخنان بدون پشتوانه و کذایی را مطرح می نمایند و برای مردم کیسه دوخته اند.

دکتر فیضی با اظهار تاسف از سخنان برخی کاندیداها در رسانه ملی گفت:در حالی که احمدی نژاد هفتصد هزار میلیارد تومان بدهی در هشت سال ریاست جمهوری اش بر کشور تحمیل کرد،برخی ها با ساده انگاری مدعی هستند که چرا روحانی نتوانست در عرض ۴ سال این ویرانی ها را ترمیم نماید در حالی که ۲۵ سال بعد هم این ویرانی ها قابل ترمیم نیست.

او با بیان اینکه امروز در این محفل از برخی سخنان پرده برداری کرده و شما را از برخی چیزها مطلع خواهم کرد،افزود:فردی که امروز در همین شهرستان به عنوان نماینده برخی کاندیداها سخنرانی خواهد کرد،حمایت از لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری را حمایت از قاچاقچی عنوان کرده و به مردم همین منطقه به دیده یک قاچاقچی نگاه میکند در حالی که اکنون جهت اخذ رای و حمایت جریان خود  از مردم این منطقه انتظار رای دارد.

 

فیضی با ابراز انزجار از برخی از به اصطلاح احساس تکلیف کنندگان،و سوء استفاده آنان از نام مقدسات و ائمه و مصادره کردن امامان و پیامبران و ائمه به نام خود،تصریح کرد:همین آقا دیروز رفته صحن مجلس و علنا با طرفداری و مظلوم نمایی و مصادره کردن نام پیامبر عظیم الشان،کاندیدای مورد حمایت خود را فرزند پیامبر خوانده و مدعی شده ما به فرزند پیامبر رای میدهیم،آیا این عوام فریبی و سوء استفاده ار مقدسات نیست؟آیا وقاحتی بالاتر از این؟؟؟

وی با بیان اینکه مردم استان اردبیل نه تنها شما و حرفهای نسنجیده شما را رد میکنند،بلکه اگر لازم باشد از مقدساتی که شما برایشان تبیین کرده اید،عبور میکنند اما از مقدسات واقعی سوء استفاده نمیکنند.

نماینده جوان اردبیل نیر و  نمین در مجس شورای اسلامی در این همایش به سه عامل مهم سوء مدیریت-فساد و رکود اشاره کرد وگفت:سه شاخص مهم اقتصادی که در دنیا جزو شاخص های فلاکت محسوب میشوند، در دولت قبلی بر این کشور حاکم شد و این نتیجه همان بی تبیری ها و حرفهای عوام فریبانه بود که ۸ سال براین کشور سایه انداخت.

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه با یادآوری سخنان تناقض آمیز برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری که تا دو ماه پیش ادعا میکردند که قصد شرکت در انتخابات را ندارند،اشاره کرد وگفت:همین کاندیدا دیروز در مناظره تلوزیونی ادعا میکرد که ۱۸ ماه است بر روی برنامه های دولت آینده اش کار کرده است،آیا اینها تناقض و عوام فریبی نیست؟

فیضی با اظهار تاسف از برخی مواضع گفت:امروز ما با جریان و اندیشه ای مواجه هستیم که وقتی در راستای اهداف آنان قدم بر می دارید شما را نیروی ارزشی خطاب میکنند،ولی وقتی که در مسیر تعارض اندیشه و تقابل فکر با آنان قرار میگیری،با تمام حرارت شما را پسر نوح خطاب میکنند.

او با بیان اینکه بر اساس اعلام دفتر منطقه ای مباره با قاچاق و تخلفات سازمان جهانی گمرک در طول سهال اخیر ایران در مبارزه با قاچاق جزو سه کشور برتر جهان است و قاچاق را از ۲۵ میلیون دلار به حدود ۱۳ میلیارد دلار کاهش داده است اظهار کرد:چنین عملکردی از سوی دولت  قابل تقدیر و ستایش است،نه تخطئه و تخریب و توهین که برخی ها به بیان آن متوسل میشوند.

 

 

گزارش از : رضا امیرپور

 

 

 

 

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4238
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4803853
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي