20:44:20 - یکشنبه 14 آگوست 2016
نماینده پارس آباد و بیله سوار مغان:
اصلاندوز قابلیت زیادی برای شهرستان شدن دارد
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار مغان در مجلس همچنین از ارایه پیشنهاد لایحه ایجاد منطقه آزاد اردبیل به نام مغان به دبیرخانه کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.

ارس رسا : نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار مغان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش مرزی اصلاندوز مغان قابلیت و توانایی تبدیل شدن به شهرستان را دارد.

201607107251978467_Orig

شکور پورحسین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بخش اصلاندور به شهرستان تبدیل می شود افزود: این بخش در گذشته به لحاظ عدم توسعه و رونق علیرغم پتانسیل عظیم کشاورزی و اقتصادی مورد غفلت واقع شده است.
وی بیان کرد: اکنون وضعیت موجود ایجاب می کند اصلاندوز که در نقطه مرزی جمهوری آذربایجان قرار گرفته به لحاظ جلوگیری از مهاجرت مردم به شهرهای دیگر شاهد اقدامات توسعه ای باشد و شهرستان شدن از الزامات این امر می باشد.
وی افزود: ارتقای اصلاندوز به شهرستان از سال های قبل مطرح شده و یکی از خواسته ها و مطالبات مردم این بخش است اما متاسفانه در گذشته در این مورد اقدامی اساسی نشده است.
او اضافه کرد: اخیرا نامه ای در این باره به مدیرکل تقسیمات کشوری نوشته و امیدوارم بتوانیم این بخش را به شهرستان ارتقا بدهیم.
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار مغان در مجلس همچنین از ارایه پیشنهاد لایحه ایجاد منطقه آزاد اردبیل به نام مغان به دبیرخانه کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.
وی اظهار داشت: در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس که برای بررسی لایحه ایجاد مناطق آزاد پیشنهادی دولت با حضور اکبر ترکان دبیر شورای مناطق آزاد بررسی تشکیل شده بود شخصا حضور یافته و با ارایه پیشنهادهای خود به صورت مکتوب بر لزوم تغییر نام لایحه ایجاد مناطق آزاد به مغان تاکید کردم.
پور حسین با بیان اینکه درخواست تغییر نام این لایحه با امضای رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در دبیرخانه این کمیسیون ثبت و برای بررسی در اختیار کمیسیون قرار گرفت گفت: با پیگیری و رایزنی های انجام شده امیدواریم این لایحه در کمیسیون اقتصادی مجلس بنام مغان تصویب و برای تصویب نهایی در اختیار صحن مجلس قرار بگیرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه مقرر شد تا دولت نقشه پیشنهادی خود را برای بررسی در اختیار این کمیسیون قرار دهد.
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی افزود: قرار شد در جلسه بعدی کارگروه کمیسیون اقتصادی که دوشنبه ۲۵ مرداد برگزار می شود این موضوع نیز بررسی شود.

انتهای پیام

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1032
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945874
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي