14:50:20 - شنبه 15 آوریل 2017
اعتراضات مدنی به عزل رئیس تعزیرات پارساباد همچنان ادامه دارد
موج جدیدی از اعتراض مردم نسبت به عزل رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان پارساباد تشکیل شد.

به رغم گذشت حدود یک هفته از انتقادات و شکایت مکتوب عموم کسبه و بازاریان به عملکرد رئیس تعزیرات شهرستان پارساباد این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

به گزارش ارس رسا ، با گذشت یک هفته از اعتراض قاطبه بازاریان از صنوف مختلف به سوء رفتارها و عملکرد رئیس تعزیرات شهرستان پارساباد،در اقدامی جداگانه عده ای از بازاریان این شهرستان امروز قبل از ظهر نیز با حضور در مقر فرمانداری شهرستان پارساباد،خواستار رسیدگی قاطع فرماندار و نهادهای نظارتی و امنیتی به روند مذکور شدند.

این اعتراضات در شرایطی موج جدیدی به خود گرفته که از نخستین روز انتشار این اخبار در سایت مبدا نظرات و انتقادات کاربران و خوانندگان روز به روز تشدید شده و واکنش مردم نسبت به این موضوع لحظه به لحظه حساس تر و پررنگ تر میشود.

علی ایحال این نخستین بار نیست که نسبت به اخلاق و رفتار و عملکرد یک مدیر در این شهرستان انتقاد و واکنش نشان داده میشود و مطمئنا آخرین بار نیز نخواهد بود اما آنچه که بیش از همه قابل توجه است این است که با گذشت ۳۸ سال از عمر پر بار انقلاب شکوهمند اسلامی که بر پایه شریعت دینی و اخلاقی و آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است اخلاق و رفتار و عملکرد بسیاری از مسئولان همچنان مغایر با تمام آن قوانین و مقررات و آیین نامه هایی است که مقنن شده و به نهادها و ادارات و سازمانها ابلاغ شده است.

علیرغم شعارهای پرطمطراق و دهن پر کنی که برخی از مسئولان آن را وظیفه خود در قبال مردم عنوان میکنند در کمال تاسف در عمل مغایر با اشعار قید شده بوده و هیچ سنخیتی با اخلاق و آموزه های دینی که اصل اساسی ما بر پایه آن استوار شده،ندارد.

در واقع هنوز هم بسیاری از مسئولین این واقعیت را درک نکرده و قبول ندارند که هر چه دارند از مردم و برای مردم است چیزی که حضرت امام بارها بدان اشاره کرده و رعایت آن را به تمام مسئولان و دست اندرکاران نظام توصیه کرده است.

بارها شده بود که ائمه اطهار علیهم السلام با آن درجه و رتبه ی واقعی که داشتند ولی برای خدمتگزاری مردم و رفع مانعی از زندگی آنان اقدام می کردند، به عنوان نمونه در شرح حال امام سجّاد علیه السلام آمده است: بارها پیش آمده بود که علی (ع) وقتی کلوخ و تلی گل در سر راه مردم می دیدند، از مرکب خود پیاده شده و آن مانع را از سر راه مردم بر می داشتند.

در هر حال به نظر میرسد با چنین روند پرشتاب و مستحکمی که عموم کسبه و بازاریان پارساباد در پیش گرفته اند این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست.

  1. شهروندمغان   آوریل 15, 2017  

    من پشت بازاریان هستم در خصوص زمان حضور اعلام نماید تا ما هم نیز حضور پیدا کنیم
    حق گرفتنیست باید گرفت

    • بازاری شهرستان پارساباد   آوریل 18, 2017  

      باید حسن پور عوض شود حق بازاریانه

  2. ناشناس   ژانویه 13, 2018  

    با سلام، کسانی که سواد قانون ندارند فقط دهن به دهنی عوام گونه دست به اعتراض میزنن هیچ انتطاری نمیتوان داشت رسیدگی به شکایات خریداران یکی از وظایف تعزیرات است که بخوبی هم رسیدگی شده گرانفروشی نکنید تا ازتون شکایت نشود اگر این تعزیرات نباشد این بازاریان خون این ملت بدبخت رو میمکند اینو مطمعن باشید.

  3. ساناز   ژانویه 13, 2018  

    با سلام، کسانی که سواد قانون ندارند فقط دهن به دهنی عوام گونه دست به اعتراض میزنن هیچ انتطاری نمیتوان داشت رسیدگی به شکایات خریداران یکی از وظایف تعزیرات است که بخوبی هم رسیدگی شده گرانفروشی نکنید تا ازتون شکایت نشود اگر این تعزیرات نباشد این بازاریان خون این ملت بدبخت رو میمکند اینو مطمعن باشید.

  4. میم   ژانویه 15, 2018  

    کارتعزیرات مبارزه باگرانفروشی وقاچاق است کسانی که تخلف کنندباباآنهاقانونی برخوردشودووظیفه آقای حسن پور جزاین نیست ایشان بادرنظرگرفتن قانون وعدالت بامتخلفان مبارزه میکردندواگرایشان نبودعده ای ازبازاریان خون مردم رامیمکند

  5. محسن   ژانویه 15, 2018  

    درطول تاریخ اسلام برای کنترل بازارمامورانی وجودداشت و حسن پورنیزدراین برهه اززمان مامورکنترل بازاراست وکاروی حمایت ازمصرف کننده است وبایدازوی حمایت شودتا سودجویان وفرصت طلبان مجال خونخواری رانداشته باشند

  6. خاطرات   ژانویه 15, 2018  

    فروش کالای قاچاق گوشی تلفن همراه کارعده ای دربازار است بایدازکسانی که گوشی قاچاق می فروشندمبارزه کرد وچون موجب بیکاری درجامعه میشودومبارزه باقاچاق کار تعزیرات ورئیس آن حسن پوراست وازاوحمایت میکنیم

  7. مغانی   ژانویه 15, 2018  

    حمایت ازحسن پورحمایت ازقانون است چون وی قانون را اجراءمیکندوازخریداران ومصرف کنندگان که اکثریت جامعه است حمایت میکندومانیزازاوحمایت می کنیم

  8. وحدت   ژانویه 15, 2018  

    کسانی که گرانفروشی وقاچاق فروشی میکنندازکار حسن پور وتعزیرات وقانون انتقادمیکنندوعلیه قانون هستند چون منافع شان به خطرمی افتد

  9. حقوق دان   ژانویه 15, 2018  

    بنده به نوبه خودم ازرئسی تعزیرات(حسن پور)حمایت میکنم چون فروش کالای قاچاق موجب بیکاری جوانان تحصیل کرده ما میشودبنابراین باازچنین مسئولی که کارقانونی میکند همه مان حمایت کنیم

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 42
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871698
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي