17:08:01 - پنج‌شنبه 26 اکتبر 2017
فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد خبر داد
اعزام کاروان دانش‌آموزی راهیان نور
فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: ۳۳۶ دانش‌آموز از پارس‌آباد مغان راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ نوری ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان دانش‌آموزی راهیان نور که با حضور معاون فرماندار، فرماندهان نظامی و جمعی از مسؤولان شهرستان پارس‌آباد برگزار شد،  اظهار کرد: ۳۳۶ دانش‌آموز پسر از پارس‌آباد مغان به همراه عوامل اجرایی در قالب کاروان راهیان نور با هفت دستگاه اتوبوس و خودروی سواری راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.

وی افزود: کاروان‌ راهیان نور در مدت  ۳ روز از یادمان شهید باکری،  شهید بروجردی و منطقه عملیاتی تمرچین، حاج عمران و نیز منطقه عملیاتی پیرانشهر و یادمان‌های برپا شده در شمال غرب کشور بازدید می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور سبب می‌شود نسل جوان هرچه بیشتر با دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی ادامه داد: قرائت ادعیه و زیارت عاشورا و برگزاری صبح‌گاه دانش آموزی از دیگر برنامه‌های این سفر معنوی است.

سرهنگ نوری در ادامه اعزام کاروان راهیان نور را یکی از برنامه های مهم فرهنگی دانست و افزود: اعزام کاروان راهیان نور نقش بسیار ارزنده ای در انتقال ارزشهای دوران دفاع مقدس به نسل های جوان و آینده دارد.
وی با بیان این که مناطق عملیاتی شمال‌غرب، آیینه رشادت و جوانمردی جوانان شجاع و ولایی این مرز و بوم است، اضافه کرد: راهیان نور احیاگر  روحیه جهادی در بین جوانان و بیانگر حقایق  و واقعیت‌های جنگ و ظلم و ستم دشمنان است.
فرمانده  سپاه ناحیه  پارس‌آباد تشریح کرد: این اردوها درترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس و خنثی کردن برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی بسیار موثر است و دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت‌نامه‌ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور  به این مناطق عملیاتی ذکر کرد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1555
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4946397
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي