12:47:34 - شنبه 27 جولای 2019
فرماندار شهرستان پارس آباد:
اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی صیانت از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
فرماندار پارس آباد اظهار داشت: در واقع عملیات اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی صیانت از ارزش های انقلاب و دستاوردهای رزمندگان و ایثارگری های شهدا و جانبازان سرافراز میهن اسلامی مان است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور امروز صبح با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد و دیگر دستگاههای حاضر در این جلسه برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه با بیان اینکه صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی یک وظیفه ملی است،گفت: مدیران و روسای دستگاهها باید قدردان ارزشهای انقلاب بوده و در این راه از هیج تلاش و کوششی دریغ ننمایند.

علایی افزود: باید در مباحث و موضوعات ارزشی و اعتقادی کوتاهی ننماییم و به هر طریق و شیوه ای از دستاوردهای انقلاب و ارزش های فرهنگ ایثار و شهادت صیانت کنیم.

وی گفت: امروز قاطبه بی بند و باری ها و بحث های بی هویتی و انحراف جوانان از عدم آگاهی این قشر جوان از فرهنگ اصیل و ارزشهای انقلاب است و دشمن با تمام توان و سرمایه سعی دارد قشر جوان کشور را به انزوا و فساد رهنمون سازد.

او ابراز داشت: امروز سال روز عملیات غرور آفرین عملیات مرصاد است عملیاتی که اوج کینه توزی و دشمنی و بی اعتمادی دشمنان انقلاب را برای ما اثبات کرد.

علایی گفت: وقتی در عملیات مرصاد از نزدیک تسلیهات و امکانات دشمن را که اهدایی کشورهای مدافع حقوق بشر به منافقین و صدام بود، به عنادیت و دشمنی عمیق این عده خودباخته و خائن پی بردیم در حالی که اگر همین امکانات دست نیروهای انقلابی بود در همان روزهای اول دشمن را در خاک خود زمین گیر می کردیم و این نشانگر قدرت ایمان رزمندگان اسلام و انقلاب است که باید در جامعه و بخصوص در بین نسب جوان این فرهنگ نهادینه شود.

فرماندار پارس آباد اظهار داشت: در واقع عملیات اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی صیانت از ارزش های انقلاب و دستاوردهای رزمندگان و ایثارگری های شهدا و جانبازان سرافراز میهن اسلامی مان است .

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز در این جلسه خاطر نشان ساخت: بازدید از مناطق عملیاتی و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت سبب درک صحیح جوانان و نوجوانان از ارزشهای جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس می شود و اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی در راستای همین اهداف تبیین شده است.

سرهنگ نوری تصریح کرد: در سال گذشته ۳۰ دستگاه اتوبوس از زائرین کاروان راهیان نور از شهرستان پارس آباد به مناطق عملیاتی اعزام شده بود و سال جاری نیز مقرر شده ۱۲۷۰ نفر از اقشار مختلف به این مناطق اعزام شوند.

وی یادآور شد: ظرفیت شهرستان پارس آباد و با توجه ولایتمداری مردم این شهرستان در مناسبت های مختلف ، بیشتر از دیگر شهرستانهای استان اردبیل می باشد که مایه فخر و مباهات ماست.

سرهنگ نوری از تمامی دستگاهها برای همکاری با اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی درخواست همکاری کرد و گفت: هر دستگاهی که برای انجام این عملیات با هر بضائتی که دارد برای کمک و همکاری دست یاری دراز کند تا اعزام کاروانها به این مناطق با کیفیت هر چه بیشتر و باشکوهتر انجام شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 9554
  • بازدید دیروز: 9891
  • کل بازدیدها: 4937010
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي