0:40:17 - یکشنبه 4 سپتامبر 2016
اعضای هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهرهای پارس آباد و اصلاندوز انتخاب شدند
در چهارمین دوره انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرهای پارس آباد و اصلاندوز، “صیاد معصومی” و “اسرافیل بهروزی” به ترتیب بعنوان رئیس شورای اسلامی شهرهای پارس آباد و اصلاندوز انتخاب شدند.

ar5483_0

به گزارش ارس رسا، در حالی که تنها چند ماه به پایان فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی شهرها باقی مانده است، انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهرهای پارس آباد و اصلاندوز عصر امروز شنبه در جلسه ای برگزار شد و اعضای شورای اسلامی این شهرها هیات رئیسه جدیدی را برای آخرین سال فعالیت خود انتخاب کردند.

بر این اساس “صیاد معصومی” و “لیلا ایمانزاده” نامزدهای ریاست شورای اسلامی شهر پارس آباد بودند، که در نهایت آقای “صیاد معصومی” با کسب ۶ رای بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد انتخاب شد و لیلا ایمانزاده با ۳ رای نتوانست رئیس این شورا شود.

همچنین بر اساس آرا “حسن حسین اوغلی” با ۷ رای موافق و ۲ رای ممتنع به عنوان نایب رئیس، “عظیم قربانی” و  “مطلب محبی” به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم و “مهرداد باباوند” بعنوان سخنگو و “قربانی” بعنوان خزانه دار انتخاب شدند.

همچنین بر اساس آرا در شهر اصلاندوز “اسرافیل بهروزی” به عنوان رئیس و “کرامت مطیع پور” بعنوان نائب رئیس و بخشی زاده بعنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر اصلاندوز انتخاب شدند.

پیش از این “حسن حسین اوغلی” و “عبادت صدری” به ترتیب رئیس شورای اسلامی شهرهای پارس آباد و اصلاندوز در سال سوم را بر عهده داشتند.

منبع : آران مغان

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1680
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871487
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي