22:28:08 - پنج‌شنبه 4 فوریه 2021
افتتاح بزرگترین پروژه های کشاورزی استان اردبیل بمناسبت دهه فجر در شرکت ملی پارس
همزمان با این پروژه عملیات اجرایی ۲۰ هکتار از فاز اول پروژه گلخانه ۱۰۰ هکتاری شرکت کشت و صنعت پارس با حضور استاندار اردبیل و معاونت سیاسی استاندار و فرمانداران شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، آیین نهال کاری ۱۵۰ هزار اصله ای در اراضی شرکت کشت و صنعت پارس با حضور استاندار اردبیل، معاون استاندار، فرماندار شهرستان پارس آباد و فرماندار شهرستان بیله سوار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیر عامل این شرکت و دیگر میهمانان شرکت کننده از استان اردبیل  برگزار و از باغ ۲۵ هکتاری بادام و باغ نمونه ۵ هکتاری پسته و باغ نمونه ۵ هکتاری انجیر خشک نیز بازدید شد.

همزمان با این پروژه عملیات اجرایی ۲۰ هکتار از فاز اول پروژه گلخانه ۱۰۰ هکتاری شرکت کشت و صنعت پارس با حضور استاندار اردبیل و معاونت سیاسی استاندار و فرمانداران شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار به بهره برداری رسید.

همچنین ایین کلنگ زنی پروژه توسعه دامپروری و گاوداری شیری ۱۵۰۰ راسی شرکت کشت و صنعت پارس با سرمایه گذاری بیش از ۷۲۶ میلیارد ریال با حضور استاندار اردبیل برگزار و مزرعه چوب با غرس ۱۵۰ هزار نهال صنوبر با هدف توسعه صنایع مرتبط با چوب  آغاز شد.

این پروژه ها جزو مهمترین و بزرگترین پروژه های کشاورزی استان اردبیل هستند که همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مقامات کشوری،استانی و محلی در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

حضور هیئت هایی از استان و کشور بیانگر اهمیت و وسعت پروژه های اجرایی این شرکت است که با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا میباشد.

در حال حاضر شرکت پارس در مطلوب ترین و ایده آل ترین شرایط اجرایی خود قرار گرفته و پروژه های اجرایی و عملیاتی موجود بیانگر پیشرفت و توسعه بیش از پیش شرکت در عرصه های مختلف زراعی،باغی و دامی و کلا حوزه کشاورزی است.

استفاده از دانش روز و بکارگیری تجهیزات و امکانات و مکانیزاسیون کشاورزی نوین در این شرکت یکی از عوامل توسعه و پیشرفت است.

ایجاد شرایط مناسب و بستر لازم برای پرسنل و کارکنان شرکت و حمایت های مادی و معنوی در جهت تزریق روحیه و دادن انگیزه مضاعف سبب بهبود شرایط لازم برای رسیدن به اهداف آرمانی در این هلدینگ اقتصادی شده است.

آنچه قرائن و شواهد حاکی است در حال حاضر شرکت به یکی از هلدینگ های موفق و کارآمد در منطقه تبدیل شده است و توانسته است رقبای دیگر را که شرایطی به مراتب متناسب تر از این شرکت دارند را پشت سر بگذارد که بدون شک بیانگر مدیریت بهتر و برنامه ریزی دقیق تر و تفکری دوراندیشانه تر می باشد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4722
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4804337
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي