14:07:42 - چهارشنبه 10 ژوئن 2020
افتتاح پنجمین پایگاه سلامت اجتماعی در شهرستان پارس آباد
فرماندار پارس اباد گفت: شهرستان پارس‌آباد با دارا بودن ۷ محله حاشیه نشین که حدود ۳۰ درصد از جمعیت شهری و نزدیک به ۴۰ هزار نفر را شامل میگردد از شرایط خاصی برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و مدیرکل بهزیستی استان پنجمین پایگاه سلامت اجتماعی شهرستان و سی و دومین پایگاه استان در محله شهید مطهری پارس آباد افتتاح شد

عدالت حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم با بیان اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی جزو اولویت های شهرستان پارس آباد به عنوان یکی از شهرستان های مهاجر پذیر و با رشد جمعیت مثبت می باشد، گفت: شهرستان پارس‌آباد با دارا بودن ۷ محله حاشیه نشین که حدود ۳۰ درصد از جمعیت شهری و نزدیک به ۴۰ هزار نفر را شامل میگردد از شرایط خاصی برخوردار است.

وی به فعالیت فصلی و کشاورزی منطقه اشاره کرد و گفت: مردم همین مناطق به عنوان نیروهای انسانی موتور محرک اقتصاد شهرستان هستند و استعدادهای بالایی در این مناطق نهفته که باید شناسایی و در جهت توسعه شهرستان به کار گرفته شود.

ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز ضمن تشریح عملکرد این سازمان از افتتاح ۴۰ مرکز مثبت خانواده در هفته بهزیستی خبر داد و گفت هدف از این مراکز شناسایی آسیب ها و حمایت طلبی برای حل آنها می باشد.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 884
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945726
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي