16:28:49 - دوشنبه 14 ژانویه 2019
 علایی فرماندار پارس آباد :
افتتاح ۳ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال در دهه فجر امسال
به گفته فرماندار شهرستان پارس آباد بیش از ۴۳ میلیارد ریال پروژه های ورزشی در سال جاری اعم از استانی،ملی و شهرستانی در این شهرستان به اجرا در آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ علایی فرماندار پارس آباد ظهر امروز به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان از پروژه های ورزشی این شهرستان بازدید و درجریان پیشرفت فیزیکی و کیفیت عملیات اجرای این پروژه ها قرار گرفت.

فرماندار شهرستان پارس آباد از افتتاح ۳ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: طی امسال از محل اعتبارات ملی و استانی و شهرستانی با بیش از ۴۳ میلیارد ریال پروژه های ورزشی در سطح شهرستان به سرعت در حال اجراست

وی در ادامه افزود: با بهره برداری از این پروژه های مهم و زیربنایی در ماههای آتی شاهد رشد و شکوفایی ورزش شهرستان و دستیابی ورزشکاران به مقامهای قهرمانی در منطقه و کشور و حتی عرصه های بین المللی خواهیم بود.

علایی از فعالیت بیش از ۶۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۲۵ هیات ورزشی آقایان و ۱۵ هیات ورزشی بانوان در شهرستان خبر داد و گفت: هیئت های ورزشی در کنار اداره و رزش و جوانان تلاش نموده و با ارتقا سطح ورزشی شهرستان و قهرمانی در میادین ورزشی موجب افتخار مردم شهرستان شده اند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه این شهرستان به عنوان دومین شهر بزرگ استان با دارا بودن جمعیت جوان و رشد مثبت جمعیتی به لحاظ سرانه ورزشی در جایگاه واقعی خود قرار ندارد، افزود: با شناختی که از مجموعه مدیریت حوزه ورزش استان داریم انتظار میرود مدیر کل ورزش و جوانان توجه ویژه ای به استعدادهای ورزشی شهرستان و ارتقا سرانه ورزشی در شهرها و روستاهای شهرستان داشته باشند.

 

نویسنده خبر: یوسف تقی زاده

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 986
  • بازدید دیروز: 1407
  • کل بازدیدها: 4897494
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي