11:24:09 - پنج‌شنبه 27 جولای 2017
با حضور وزیر بهداشت
افتتاح ۳۳ پروژه بهداشتی و درمانی در اردبیل
با حضور وزیر بهداشت ۳۳ طرح بهداشتی و درمانی در استان اردبیل افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا به نقل از خبرگزاری صداوسیما رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از افتتاح ۳۳ طرح بهداشتی‌ودرمانی در سفر دو روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان خبر داد.

قدرت اخوان اکبری افزود: بیشتر این پروژه ها در حوزه بهداشت و طرح های توسعه ای درمانی می باشد که با بیش از ۵۷ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: امسال سرمایه گذاری مطلوبی برای ارتقا سطح بهداشتی و درمانی و در راستای ترویج عدالت بهداشتی و درمانی غالباً در مناطق محروم و دروافتاده و فاقد امکانات استان اردبیل صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کلنگ زنی خانه های بهداشت استان و مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و مرکز خدمات جامع شهری استان، افتتاح بلوک های زایمان در اردبیل، مشگین شهر، گرمی، خلخال و بیله سوار، افتتاح کلنیک های تخصصی در مشگین شهر ، نمین و خلخال، افتتاح بیمارستان ۳۲تختخوابی شهرستان کوثر، کلنگ زنی مرکز آموزش بهورزی پارس آباد از جمله طرح هایی می باشند که با حضور وزیر بهداشت در استان اردبیل افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد./

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی قرار است در سفر دو روزه خود به استان اردبیل ضمن افتتاح برخی طرح های حوزه بهداشت و درمان در شهرهای مختلف استان اردبیل، امکانات بهداشتی و درمانی منطقه را نیز بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما وزیر بهداشت عصر دیروز وارد اردبیل شده است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2917
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4905575
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي