13:56:17 - شنبه 26 ژانویه 2019
فرماندار شهرستان پارس آباد؛
افتتاح ۶۸ پروژه و طرح با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان در دهه فجر امسال
فرماندار شهرستان پارس آباد در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب از افتتاح ۶۸ پروژه با اعتبار ۱۳۳ و نیم میلیارد تومان بعنوان دستاوردی بی سابقه یاد کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ کنفرانس مطبوعاتی فرماندار شهرستان پارس آباد و معاونان در آستانه دهه مبارک فجر، صبح امروز شنبه با حضور اصحاب رسانه، قلم و مطبوعات شهرستان پارس آباد مغان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست فرماندار پارس آباد از افزایش میزان اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان خبر داد و افزود: ۶۸ پروژه و طرح عمرانی در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان پارس آباد همچنین از افزایش کیفی این پروزه و ماهیت آن نیز سخن گفت و گفت: افزایش اعتبارات و کاهش کمی پروژه ها نشانگر اهمیت پروژه هاست و با عنایت خداوند متعال این امر در آستانه دهه فجر امسال محقق شده است.

علایی تصریح کرد: در مقایسه با سالهای گذشته ، دهه فجر امسال حدود ۶ درصد افزایش اعتبار را تجربه می کند که این رقم بی سابقه بوده و حاصل تلاش جمعی کلیه دستگاهها و مدیران و مسئولان این شهرستان است.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد مغان افزود: ۵ هزار هکتار از اراضی پایاب سد خدافرین به واجدین شرایط واگذار و در اختیار بهره برداران قرار گرفته است.

فرماندار پارس آباد خبرنگاران را مهمترین عنصر در امر اطلاع رسانی و دعوت به وحدت و انسجام ملی و منطقه ای همچنین اقوام و طوائف دانست و افزود: در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر خبرنگاران را دعوت به انجام رسالت قانونی در امر اطلاع رسانی کرده و انتظار دارم در جراید و نشریات و فضای مجازی و حقیقی آحاد جامعه را  به تلاش برای ایجاد همدلی و وفاق دعوت نمایند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی معوض بودن تجهیزات و امکانات بیمارستان امام خمینی ره و بیمارستان شهدا خاطر نشان کرد بیمارستان شهدا در دهه فجر رسما افتتاح و همراه با بیمارستان امام ره در این شهرستان خدمات ارائه خواهند کرد و بحث معوض بودن بیمارستان قطعا منتفی است.

فرماندار همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در خصوص اداره شهر پارس آباد با سرپرستی و چرایی عدم انتخاب یک شهردار برجسته و مجرب گفت: ۵ نفری که اخیرا توسط شورای شهر گزینش شده بود،سابقه اجرایی لازم جهت تکیه بر مسند شهرداری را نداشتند و ظاهرا ۱۰ نفر مجددا برای رسیدن به کرسی شهرداری نام نویسی کرده اند و شورا در حال بررسی سوابق این افراد است،اگر شورا در موعد مقرر قادر به انتخاب شهردار صلاحیت دار نباشد انحلال شورا از سوی استاندار اعلام و شهردار صلاحیت دار از سوی استانداری معرفی می شود.

 

خبرنگار: رضا امیرپور

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1513
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871320
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي