20:52:21 - یکشنبه 30 جولای 2017
افزون بر ۵۵ درصد مطالبات گندم کاران پارس آباد پرداخت شد
اردبیل – ایرنا – فرماندار پارس آباد مغان گفت که با پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال ، تاکنون بیش از ۵۵ درصد مطالبات گندم کاران این شهرستان به حسابشان واریز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، اکبر صمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مابقی طلب کشاورزان گندم کار این شهرستان بر اساس زمان تحویل به مراکز خرید تضمینی ، دست کم تا ۲ هفته آینده در ۲ نوبت و در روزهای چهارشنبه پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به زمان شروع عملیات برداشت محصول گندم در این منطقه اظهار کرد: کار برداشت محصول استراتژیک گندم و خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان پارس آباد در سال زراعی جاری از روز ۲۵خرداد در ۱۲مرکز خرید، بدون هیچ گونه مشکل و محدودیتی انجام شد.
صمدی با بیان اینکه امسال بالغ بر ۱۰۵ هزار تن گندم و ۹ هزار و ۵۰۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان این شهرستان خریداری شد، اظهار کرد: با وجود محدودیت های مالی و اعتباری، نزدیک ۲۰۰میلیارد ریال یعنی ۱۰۰ درصد مطالبات کلزاکاران و بیش از ۵۵ درصد بهای گندم خریداری شده از کشاورزان منطقه پرداخت شده است.
وی سطح زیر کشت گندم و کلزا در اراضی بخش خصوصی و دولتی این شهرستان در سال جاری را به ترتیب۳۰ هزار هکتار و چهار هزار و ۵۰۰ هکتار عنوان و بیان کرد: احداث سیلوی ذخیره گندم و صنایع تبدیلی و تکمیلی از نیازهای این شهرستان است که در صورت تحقق علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی جدید، شاهد رونق و شکوفایی هر چه بیشتر بخش کشاورزی این منطقه خواهیم بود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 465
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872121
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي