خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/03/10 14:32
شناسه خبر : 31650

اقبال عمومی از طرح ترافیک شهری بسیار پایین است

فرماندار پارس آباد؛ نارضایتی عمومی از ترافیک سنگین و عبور و مرور در معابر و خیابانها در شهرستان پارس آباد مشهود است. ...

فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه شورای هماهنگی ترافیک رضایتمندی عمومی را مستلزم طرح و برنامه مدون و مشخص از سوی دستگاههای اجرایی دانست و گفت: شکاف ترافیک شهری با اراده گروهی و احساس مسئولیت امکان پذیر است و برنامه مطالعاتی برای اجرای این طرح نیاز است.
فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس آباد از وضعیت اسفبار ترافیک شهری انتقاد کرد و گفت: نتیجه این بی توجهی و کوتاهی قفل عبور و مرور در خیابانها و میادین شهر و حتی پیاده رو ها شده است.
فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: متاسفانه بدلیل انباشت بدهی های شهرداری از دوره های گذشته شهرداری وارث بدهی های سر سام آور شده است و این کار سبب محدودیت در اجرای اقدامات شهرداری در حوزه های مختلف شده است.
علایی خاطر نشان ساخت: برخی اقدامات نیازمند همدلی و مشارکت است به تنهایی از عهده یک مدیر یا یک دستگاه خارج است و باید دیدگاه مدیران خصوص اجرای مصوبات وسیع و اجتماع محور باشد تا مصوبات تصویب شده در کارگروهها ،کمیسیون ها و شوراهای مختلف قابل اجرا بوده و جوابگوی مطالبات مردم باشد.
او با بیان اینکه مردم در قبال مشکلات و معضلات شهریا ز مسئولان انتظار گشایش دارند، اظهار داشت: مدیران دستگاهها باید با همفکری و هم افزایی در صدد کاهش مشکلات مردم باشند،نه اینکه سر بار مردم بوده یا موجب محدودیت و تضییع حقوق مردم شوند.
فرماندار به موضوع مصوبه ایجاد بازار بهاره در محل مورد نظر نیز پرداخت و ابراز داشت: هدف از ایجاد این بازار پیشگیری از افزایش تصاعدی قیمت ها و کاهش بار ترافیکی شهر است و الی در صورت ایجاد بازار موازی و تحمیل اجاره های سر سام آور به مستاجرین منافی با راهکارهای اتخاذ شده و اهداف مد نظر است.