20:04:40 - پنج‌شنبه 30 آگوست 2018
الحاق نمین به منطقه آزاد در بررسی جزئیات قانون منطقه آزاد پیگیری می‌شود
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جزئیات منطقه آزاد اردبیل نیز روز یکشنبه تصویب می‌شود، گفت: در بررسی ماده واحده و جزئیات این منطقه تلاش می‌شود تا منطقه نمین نیز به منطقه آزاد اردبیل الحاق شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از تسنیم ؛ رضا کریمی در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری و تلاش مجمع نمایندگان استان برای پیگیری تصویب منطقه آزاد تجاری استان اردبیل این پیگیری‌ها به نتیجه رسید و کلیات منطقه آزاد اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

وی با بیان اینکه جزئیات منطقه آزاد اردبیل نیز روز یکشنبه بررسی و تصویب می‌شود، افزود: در بررسی ماده واحده و جزئیات این منطقه تلاش می‌شود تا منطقه نمین نیز به منطقه آزاد اردبیل الحاق شود و در این زمینه نیز پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ایجاد مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی را از رهکارهای اساسی برای برون رفت از بحث تحریم‌های فعلی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با جلب مشارکت و رای موافق نمایندگان توانستیم زمینه برای تصویب این منطقه را در استان فراهم آوریم.

کریمی گفت: تصویب ایجاد منطقه آزاد در اردبیل یک فرصت طلایی بوده که باید به نحو احسن از آن استفاده شده و از تمامی ظرفیت‌ها برای ایجاد این منطقه در استان استفاده کنیم تا زمینه برای رشد و توسعه روزافزون در استان ایجاد شود.

وی با اشاره به تصویب کلیات منطقه آزاد تجاری صنعتی استان اردبیل با رای بالا بیان کرد: ایجاد منطقه آزاد نقطه عطفی برای منطقه به شمار می‌رود و زمینه برای عمران و پیشرفت هر چه بیشتر را فراهم خواهد آورد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 749
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872405
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي