خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/01/06 10:17
شناسه خبر : 32342

امامی به عنوان رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پارس آباد معارفه شد

در دیدار مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل با فرماندار شهرستان پارس آباد،امامی بعنوان رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان پارس آباد معرفی شد. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ عدالت حاجی پورسرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد در نشست با مدیرکل ثبت و اسناد و املاک استان اردبیل با بیان اینکه حوزه ثبت و اسناد شهرستان پارس آباد دارای پیچیدگی و ظرافتهای خاص است و نیاز به تخصص و تبهر و مردم داری ویژه ای دارد، گفت: از مدیران شهرستان حمایت میکنیم تا در خدمت به مردم موفق باشند و انتظار داریم مطالبات مردمی و مشکلات در حوزه مربوطه را با سرعت پیگیری نمایند تا موجبات رضایت عمومی فرآهم شود.

 

مدیرکل ثبت و اسناد و املاک استان اردبیل نیز از پایان یافتن مراحل اقاله و اصلاح سند بیش از ۱۶ هزار هکتار از اراضی متداخل کشت و صنعت خبر داد و گفت: فلسفه وجودی ادارات خدمت گذاری است و خدمت و تکریم ارباب رجوع هدف و اولویت و تاکید ویژه ما به مدیران است . 

در این نشست  با حضور فرماندار پارس آباد، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و معاون امور عمرانی فرمانداری،  امامی به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پارس آباد معرفی و از زحمت آقای رحیمی در این مدت قدردانی شد.

امامی قبل از این نیز سابقه ریاست اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بیله سوار را در کارنامه خود داشت.

پیش از امامی نیز ، رحیمی کفیل اداره ثبت پارس آباد بود.