10:41:39 - سه‌شنبه 29 ژانویه 2019
علایی فرماندار پارس آباد:
در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امسال،حماسه شکوهمندی در تاریخ انقلاب ورق خواهد خورد
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه زمانبندی راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور فرماندار ، و دیگر دستگاههای حاضر در این جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ امروز دوشنبه جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه زمانبندی راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور فرماندار ، و دیگر دستگاههای حاضر در این جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

علایی فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه امسال همه باهم چهلمین سالگرد انقلاب را با وحدت و انسجامی متفاوت به نمایش خواهیم گذاشت، افزود: حضور گسترده مردم ولایت مدار ، هوشیار ،آگاه به زمان و دشمن شناس شهرستان پارس آباد بار دیگر  حماسه بی بدیلی را در تاریخ انقلاب رقم زده و در ویترین افتخارات شهرستان پارس آباد به ثبت خواهند رساند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه دوران چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ،سیر و سلوک دوران بلوغ است؛ افزود: امروز پیام انقلاب اسلامی ایران به تمام جهانیان صادر شده و مردم آزادی خواه کشورهای تحت تظلم به تاسی از انقلاب اسلامی ایران به پا خواسته و فریاد آزادگی و استقلال سر میدهند.

فرماندار دومین شهرستان بزرگ استان اردبیل ؛ اقشار مختلف مردم را به حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن فرا خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران متعلق به هیچ دسته و حزب و گروه و شخصی نیست و از آن تمام ملت ایران است و هیچکس حق ندارد از انقلاب بهره برداری کرده  یا آن را به نفع گروه و حزب و دسته خاصی مصادره نماید.

دکتر علایی خبرنگاران؛مطبوعات،پایگاهای خبری و اصحاب رسانه و فعالین رسانه ای را تاثیر گذارترین قشر جامعه در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی قلمداد کرد و خاطر نشان ساخت: انعکاس اخبار و شکوه و عظمت انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن بدون تلاش و زحمت و کار حرفه ای اصحاب رسانه میسر نخواهد شد، کاری که همچون حلقه های زنجیر به همدیگر متصل هستند و بدون انتشار خبر و تصویر این رویداد ، جهانیان از عظمت و وسعت حضور مردم باخبر نخواهند شد و نهایتا نتیجه اینهمه کار و تلاش شبانه روزی عقیم خواهد ماند.

بر اساس این گزارش راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز همچون دیگر ادوار گذشته از دو محل میدان سپاه و پمپ بنزین حرکت و در محل چهارراه مرکزی شهر تجمع بزرگ حماسی رقم خواهد خورد شروع راهپیمایی از ساعت ده و نیم صبح آغاز و در نهایت با قرائت قطعنامه به کار خود پایان خواهد داد.

رضا امیرپور خبرنگار

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 96
  • بازدید دیروز: 1081
  • کل بازدیدها: 4897685
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي