خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
19/10/08 14:37
شناسه خبر : 32059

امضای تفاهم نامه همکاری به ارزش ۱۵ میلیارد ریال با بنیاد مسکن استان اردبیل

انعقاد تفاهم نامه همکاری با بنیاد مسکن به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال برای توسعه و عمران و آبادانی روستاها و قشلاقات فاقد دهیاری شهرستان پارس آباد ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، فرماندار شهرستان پارس آباد در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از انعقاد تفاهم نامه همکاری با بنیاد مسکن به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال برای توسعه و عمران و آبادانی روستاها و قشلاقات فاقد دهیاری شهرستان پارس آباد خبر داد.

فرماندار شهرستان پارس آباد صبح امروز در جلسه که با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل داشت از انعقاد تفاهم نامه همکاری به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال برای عمران و آبادانی روستاها و قشلاقات خبر داد و گفت هزینه اجرای این پروژه ها از محل اعتبارات فاقد روستایی تامین و فاز اول آن در ۵ روستا برای سنگ فرش و جدول گذاری و زیر سازی معابر به پیمان گذاشته خواهد شد .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل ضمن امضا این نفاهم نامه از اختصاص قیر رایگان برای آسفالت معابر زیر سازی شده به ارزش یک یا دو برابر اعتبارات تعیین شده در تفاهم نامه خبر داد و گفت با تخصیص قیر رایگان و هزینه کرد اعتبارات پیش بینی شده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در ۱۸ روستا شهرستان پارس آباد به مساحت بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی شده است و این روند توسعه و عمران و آبادانی با حمایتهای فرماندار محترم در حال ادامه است.

سبحانی از حل مشکل تامین ضمانت برای تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به صورت زنجیره ای خبر داد و گفت تخصیص بیش از ۴۰۰۰ سهمیه تسهیلات مقاوم سازی مسکن به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال فرصت بسیار خوبی برای روستاییان و ساکنان شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بود که در سفر مهندس تابش ریاست بنیاد مسکن به استان و دیدار با استاندار اردبیل محقق شد.