12:56:49 - پنج‌شنبه 26 مه 2016
انتقاد امام جمعه پارس‌آباد از عزل و نصب‌های بی‌حساب و کتاب
امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با تأکید بر اینکه مسئولان استانی و کشوری باید براساس ارزش‌ها و شایستگی‌ها افراد را انتخاب کنند، گفت: انتخاب افراد نباید بدون حساب و کتاب و سلیقه‌ای انجام شود.

به گزارش ارس رسا به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: تعویض بدون حساب و کتاب مدیران، سبب نگرانی و اعتراض مردم و عقب‌افتادگی این شهرستان شده است و هر مسئولی تا بخواهد استعدادها و ظرفیت‌ها را بشناسد و تصمیمی را عملیاتی کند، بلافاصله عوض می‌شود و این مسئله در خور و شأن شهرستان پارس‌آباد نیست.

وی با بیان اینکه به جای وقت گذاشتن به تغییر مدیران و مسئولان شهرستان وقت خود را به صرف کمبود امکانات شهرستان اختصاص دهند، افزود: تنها امکانات و اعتبارات دولت را در اردبیل متمرکز نکنید.

رشادی تصریح کرد: شهرستان پارس‌آباد نیاز به دستگاه MRI، تکمیل بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی، راه‌اندازی مجدد فرودگاه پارس‌آباد، بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب و جاده‌های شهرستان که این پروژه‌ها که چندسال است به اتمام نرسیده را دارد.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به سفرهای پی درپی استاندار به شهرستان مرزی پارس آباد گفت: این سفرها نباید تشریفاتی باشد بلکه باید مثمرثمر و برای مردم شهرستان‌ها خیر به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم مرزی پارس‌آباد هوشیار بوده و بر عملکرد مدیران نظاره‌گر هستند، اظهار کرد: مسئولان باید در شأن مردم خدمت کنند و مردم پارس آباد شایسته بالاترین خدمت‌ها هستند و برای خدمت به مردم برنامه‌ریزی کنند.

رشادی با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، بیان کرد: حکم ولایت فقیه از فتوی مراجع تقلید واجب تر است و تحقق شعار سال نیازمند توجه جدی مسئولان و مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد با انتقاد از تعطیلی ۸ هزار کارخانه در کشور، افزود: تعطیلی این کارخانه‌ها به اقتصاد کشور ضربه سنگینی وارد کرده و بایستی پیگیری و علت یابی شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 10
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871666
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي