11:30:12 - شنبه 23 جولای 2016
انتقاد امام جمعه پارس آباد از شهرداری تا اداره برق؛
امام جمعه شهرستان پارس آباد با تاکید بر تکمیل بیمارستان پارس آباد گفت: در صورتی که این بیمارستان تا شهریورماه به اتمام نرسد اعتراض ما به جاهای بالاتری کشیده می شود.

ar5149_0

به گزارش ارس رسا ، حجت الاسلام رشادی امام جمعه پارساباد در خطبه های نماز جمعه از نوسانات مکرر برق در برخی از محلات و اعلام نارضایتی مردم از این موضوع که متحمل ضرر و زیان ناشی از سوختن وسایل برقی می شوند، انتقاد کرد و از رئیس اداره برق شهرستان خواست تا هر چه سریع تر به این موضوع رسیدگی کند.

وی در ادامه از کشف گندم آلوده و دستگیری عوامل آن توسط نیروی انتظامی قدردانی کرد و خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با اینگونه سودجویان شدی که می خواستند با این گندم های آلوده سلامتی مردم را تهدید کنند.

رشادی در ادامه از روند کند دو پروژه ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی و تعریض جاده شهرستان پارس آباد انتقاد کرد و گفت: در حالی مردم در مضیقه بوده و برای درمان بایستی جاده های این شهرستان رو که تبدیل به قتلگاه شده طی کرده تا برای درمان به استان برسند؛ آجرهای بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی خیلی به آرامی و حلزونی بالا می‌روند که این طوری پیش برود خدا می داند کی تکمیل می شود!

وی با تاکید بر تکمیل هر چه سریع تر بیمارستان پارس آباد از سوی مسوولان گفت: در صورتی که این بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی تا شهریورماه به اتمام نرسد اعتراض ما به نهادهای بالاتر کشیده می شود.

امام جمعه پارس آباد همچنین در ادامه از عملکرد ضعیف شهرداری پارس آباد در نظافت سطح شهر نیز انتقاد کرد و با بیان اینکه رفیق بودن ما به جایش، اما قرار ما این نشد که ما یک بار شما را تعریف کرده و شما هم دست از کار بردارید، بیان کرد: در شهرداری پارس آباد اکنون رفتگر نایاب شده است و نزدیک ۶۰ الی ۷۰ کارمند مشغول به کار هستند که ۵۰ نفر از آن رئیس بوده و تنها ۲۰ نفر در حال رسیدگی به نظافت شهر هستند، که این ۲۰ نفر هم در زمان دچار کمبود وقت میشوند؛ در واقع همه در شهرداری برای خودشان رئیس هستند، که این روند قابل قبول نیست یا باید از تعداد کارمندان شهرداری کم شود یا اینکه بر تعداد رفتگران شهر افزوده شود!

منبع : آران مغان

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1363
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902436
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي