خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
17/04/27 20:52
شناسه خبر : 24746

انتقاد پیرموذن از عملکرد نمایندگان استان بدلیل بی تفاوتی به مصوبه بندر خشک اصلاندوز

کمال الدین پیرموذن در حاشیه افتتاح ستاد روحانی با انتقاد از عملکرد نمایندگان استان گفت:در حالی آقای بی مقدار نماینده تبریز نهایی شدن بندر خشک اصلاندوز را به مردم منطقه و استان تبریک گفت که نمایندگان استان واکنشی به چنین مصوبه مهمی نشان ندادند. ...

به گزارش ارس رسا ساعاتی پیش ستاد تبلیغاتی دکتر حسن روحانی در پارساباد در حالی با حضور کمال الدین پیرموذن نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان اردبیل افتتاح شد،که حاشیه هایی را در حین سخنرانی به همراه داشت.

در این افتتاحیه که با سخنرانی حسین بیدار رئیس ستاد دکتر روحانی در پارساباد آغاز شد،کمال الدین پیرموذن نیز بعنوان سخنران دوم این مراسم سخنانی را در حمایت از دولت یازدهم و کاندیداتوری دکتر روحانی قرائت کردند.

پیرموذن در این دیدار با اشاره به اینکه ایجاد منطقه آزاد استان اردبیل (مغان) بدون شک و تردید در مجلس تصویب خواهد شد،تصریح کرد:ایجاد منطقه آزاد اردبیل نه تنها مشکل فنی و اقتصادی ندارد بلکه کاملا اصولی و به نفع اقتصاد منطقه و کشور است و تنها مشکلی که سر راه تصویب این مصوبه قرار دارد سلایق سیاسی و تفکرات جناحی است که تا کنون مغفول مانده است و گر نه رجای واثق دارم که منطقه آزاد مغان بعد از انتخابات ریاست جمهوری در مجلس تصویب خواهد شد.

وی با اشاره به مرتفع شدن یکی از مشکلات اساسی منطقه و استان و تصویب بندر خشک اصلاندوز در هیئت دولت ابراز کرد:تصویب بندر خشک اصلاندوز در جلسه هیئت دولت و تبدیل شدن منطقه مغان و اصلاندوز به یکی از بنادر حمل و نقل کالاهای تجاری و اقتصادی در کشور یکی از بزرگترین دستاوردهای منطقه در دولت یازدهم است که شاهد نزول برکات این مصوبه در آینده ای نه چندان دور در این منطقه خواهیم بود.

فرماندار سالهای نه چندان دور پارساباد با ابراز تاسف از عملکرد نمایندگان استان به دلیل عدم واکنش در جریان مصوبه بندرخشک اصلاندوز گفت:در کمال تاسف نمایندگان استان همسایه (بی مقدار نماینده تبریز) که در جوار اصلاندوز قرار دارد به دلیل تصویب و نهایی شدن بندر خشک اصلاندوز در نطق خود از دولت تقدیر میکند،لیکن نمایندگان استان اردبیل که مصوبه ای به این مهمی در استان به ثمر نشسته ، بی اهمیت بوده و واکنشی نشان نمیدهند.