19:43:08 - شنبه 25 ژوئن 2016
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:
کاندیداهای اصلی ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس مشخص شدند/ به دنبال تشکیل فراکسیون مستقلین هستیم
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه‌های ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس معرفی شدند و در هفته جاری وضعیت این کمیسیون مشخص خواهد شد.

به گزارش ارس رسا، شکور پورحسین امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: از بین کمیسیون‌های ریاست اجتماعی مجلس عزیزی و خدادادی به عنوان گزینه‌های اصلی معرفی شدند و در جلسات مختلفی که برگزار شد این افراد کاندیداهای اصلی هستند.

IMG_7061

وی با بیان اینکه بنده نیز به عنوان عضو کمیسیون اجتماعی حاضر شده و فعالیت خواهم کرد، افزود: با توجه به اینکه امروز در حوزه اجتماعی و فرهنگی جامعه ما با مشکلات و دغدغه‌هایی روبه‌روست تصمیم گرفتیم تا با حضور در کمیسیون و با تصمیماتی که گرفته می‌شود نسبت به کاهش آسیب‌ها و دغدغه‌های اجتماعی و توانمندسازی‌ها در این بخش فعالیت‌هایی را انجام دهیم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه‌های ریاست کمیسیون اجتماعی مجلس معرفی شدند و در هفته جاری وضعیت این کمیسیون مشخص خواهد شد.

پورحسین با بیان اینکه مجلس فراتر از نگاه سیاسی نگاه کارآمد به حل مشکلات و دغدغه‌های عموم مردم خواهد داشت، گفت: بنده به شکل مستقل وارد مجلس شدم و عضو هیچ فراکسیون سیاسی نیستم.

وی تصریح کرد: مستقلین مجلس دهم به دنبال تشکیل فراکسیون هستند که پس از مشخص شدن کمیسیون‌ها این کار انجام می‌شود.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با تشکیل این فراکسیون سعی خواهیم کرد تنها با هدف حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کرده و زمینه رفع دغدغه‌های مردمی را فراهم کنیم.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 759
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901832
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي