21:33:16 - پنج‌شنبه 6 آوریل 2017
اولین تغییر مدیریتی سال ۹۶ پارس آباد در منابع طبیعی کلید خورد/فصیحی جایگزین جمالی
در مراسمی با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل “ولی فصیحی” به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارس آباد معرفی شد.

به گزارش ارس رسا به نقل از آران مغان، مراسم تودیع و معارفه رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارس آباد صبح امروز با حضور شهامت هدایت مدیر کل منابع طبیعی استان اردبیل، اکبر صمدی فرماندار، حاجی پور معاون فرماندار و بخشداران اسلام آباد و تازه کند و بخش مرکزی پارس آباد در دفتر فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

در این مراسم از فعالیت و تلاش های “عزیز جمالی” رئیس سابق این اداره قدردانی و “ولی فصیحی” به عنوان سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارس آباد معرفی شد.

در این مراسم سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پارس آباد، ضمن برشمردن اهم برنامه های خود، خدمت به مردم شریف شهرستان را مولفه اصلی موفقیت مجموعه دانست و ابراز امیدواری کرد در سال جدید به همت تمام همکاران گام های استواری در مسیر توسعه پایدار شهرستان برداشته شود.

گفتنی است، عزیز جمالی از اسفندماه سال ۹۳ ریاست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارس آباد را بر عهده داشت. همچنین ولی فصیحی نیز سابقه ریاست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمی را در کارنامه کاری خود دارد.

///

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 7319
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4944344
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي