15:56:19 - سه‌شنبه 12 جولای 2016
در صحن علنی امروز مجلس صورت گرفت؛
اولین نطق آتشین میان دستور نماینده مردم پارس آباد؛ خطاب به روحانی
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در اولین نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس به بیان کوتاه و اجمالی برخی مسائل منطقه ای و کشوری پرداخت.

ar5017_1به گزارش ارس رسا به نقل از پایگاه خبری آران مغان شکور پورحسین صبح امروز در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر اقتصاد کشور به اقتضای شرایط حال و گذشته خود و اقتصاد جهانی، قالب اقتصاد مقاومتی و اقتصاد پسابرجامی را به خود گرفته است که هر دو نوع آن مکمل و هم افزای دیگری است.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب نه یک اقتصاد تدافعی بلکه یک اقتصاد تهاجمی به دلیل ماهیت درون زایی و کم اثرپذیری اش از نوسانات و تهاجمات اقتصاد جهانی است.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس گفت: همچنین فرصت پسابرجام نیز ما را به دلیل شناخت عمیق از ماهیت سلطه طلبی و استثماری جهان غرب به سرکردگی آمریکا، مکلف می کند که متعهدانه و متبحرانه خلق فرصت کنیم و در جهت توانمندسازی کشور و نیرومند ساختن اقتصاد ایران در جهت افزایش مقاومت بهره ببریم.

پورحسین خاطر نشان کرد: یکی از الزامات این نوع حرکت، شناخت صحیح و تحلیل منطقه ای از استعدادها و پتانسیل های نقطه نقطه کشور است.

وی همچنین در خصوص مصوبه حذف گمرک اصلاندوز تصریح کرد: اخیرا دولت تدبیر و امید با تصویب نامه ای اصلاندوز را از فهرست مرزهای مجوزدار کشور حذف کرده و مردم مرزنشین این منطقه را برای گشایش و از سرگیری گمرک آن به یاس و ناامیدی تبدیل کرده است.

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار گفت: آقای رئیس جمهور ۷۵ درصد مردم شریف اصلاندوز به جنابعالی رای داده است و دولت حضرتعالی دولت تدبیر و امید است، مردم شریف اصلاندوز نه تنها می خواهند مصوبه باز گردانده شود بلکه برای جلب اعتماد مجدد آنان بخش اصلاندوز اقتدار تبدیل به شهرستان شدن را دارد و این لایحه ارائه شده از سوی دولت در مناطق آزاد تجاری منطقه اصلاندوز لحاظ نشده است که در این خصوص دستورات اکید صادر فرمایند.

در بین نطق میان دستور نماینده مردم پارس آباد، پزشکیان نائب رئیس اول مجلس که نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی نیز است چند بار در تذکری مانع از سخن گفتن پورحسین نماینده پارس آباد درباره حذف گمرک اصلاندوز شد که او به دلیل نارضایتی مردم منطقه نسبت به حذف گمرک اصلاندوز بی توجه به این موضوع انتقاد شدید خود را از دولت نسبت به حذف آن نشان داد.

اشاره به موقعیت مرزی پارس آباد و بیله سوار، استفاده از ظرفیت منطقه آزاد تجاری و معافیت گمرکی برای جذب سرمایه گذاران از جمله سخنانی بود که نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در نطق میان دستور خود به آن اشاره کرد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 28
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871684
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي