15:59:53 - جمعه 2 فوریه 2018
اولین پرواز هواپیمای مسافربری بعد از نزدیک به شش سال تعطیلی در فرودگاه پارس آباد به زمین نشست
مسافران پرواز هواپیمایی هما امروز در میان استقبال گرم مردم و مسئولان شهرستان پارس آباد از مقصد تهران به پارس آباد وارد فرودگاه شده و پس از نزدیک به شش سال فرودگاه را به قدوم مسافران و چرخهای هواپیمای مسافری ای تی آر ۷۲ مزین کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ پس از نزدیک به شش سال تعطیلی در پروازهای فرودگاه پارس اباد، این فرودگاه امروز(جمعه)شاهد فرود آمدن اولین هواپیمای مسافربری بود.

گزارش خبرنگار ارس رسا از فرودگاه پارس آباد حاکیست، مسافران پرواز هواپیمایی هما امروز در میان استقبال گرم مردم و مسئولان شهرستان پارس آباد از مقصد تهران به پارس آباد وارد فرودگاه شده و پس از نزدیک به شش سال فرودگاه را به قدوم مسافران و چرخهای هواپیمای مسافری ای تی آر ۷۲ مزین کردند.

در این استقبال نماینده مردم شرستانهای پارس آباد و بیله سوار ، فرماندار، مدیر کل فرودگاههای استان ، نماینده سازمان هواپیمایی هما و سایر مسئولان و جمعی از شهروندان خونگرم شهرستان پارس آباد حضور داشتند و با اهدای گل از مسافران اولین پرواز هواپیمایی استقبال کردند.

شایان ذکر است که استقبال مردم از این پرواز در سطح عالی بوده و ظرفیت صندلی های پرواز تهران پارس آباد و مسیر بالعکس (پارس آباد تهران) نیز تکمیل و بدلیل استقبال کم نظیر مردم شهرستان پارس آباد صندلیها کاملا پر شده بود.

نکته قابل توجه در این استقبال تضییع حق و حقوق خبرنگاران و تبعیض در پوشش خبری فرودگاه پارس آباد بود که متاسفانه علیرغم هماهنگی و ارائه لیست خبرنگاران و بازرسی و شناسایی هویت خبرنگاران به بهانه های امنیتی و …حقوق آنان به راحتی آب خوردن نادیده گرفته شد.

در شرایطی که رئیس فرودگاه می بایست از قبل به این مسائل ترتیب اثر میداد و زمینه هماهنگی و همکاری با نیروهای امنیتی را فراهم میکرد متاسفانه بنا به دلایل مشهود و عدم توانایی در مدیریت مجموعه از انجام این کار عاجز ماندند و هیچگونه توضیح قانع کننده ای برای خبرنگاران ارائه نکردند.

به نظر میرسد مدیری که از پس ساماندهی چند خبرنگار و استقبال کننده بر نیامده و توان اداره حواشی یک پرواز ۷۰ نفری را نداشته باشد،شایسته ترین کار دادن استعفا و کناره گیری از مدیریت مجموعه و عذرخواهی از مردم است.

 

  1. حسن پروانه حسین حاجلو   فوریه 2, 2018  

    تشکر از زحمات سایت ارس رسا که خبر های حرفه ای بصورت منصفانه کارمی کند ?????⚘⚘⚘⚘

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 8629
  • بازدید دیروز: 9891
  • کل بازدیدها: 4936085
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي