13:32:59 - چهارشنبه 17 مه 2017
این خوراکی‌ها مغزتان را به نابودی می‌کشاند!(+عکس)
برای سال‌های متمادی، پزشکان به ما توصیه کرده‌اند که از غذاهای فرآوری شده، گوشت قرمز و قند فراوان اجتناب کنیم. اما بازهم بسیاری از افراد این توصیه را جدی نمی‌گیرند. محققان به تازگی شروع به یافتن ارتباط

به گزارش ارس رسا به نقل از رهیاب: همانطور که می‌دانیم تغذیه یکی از اساسی‌ترین نیازهای بدن به حساب می‌آید. به گفته روانپزشکان، افرادی که مبتلا به بیماری‌های روحی و روانی هستند بی‌شک از تغذیه مناسبی پیروی نکرده‌اند، البته تغییر در رژیم غذایی تمام مشکلات مربوط به سلامت روان را دگرگون نمی‌کند اما تحقیقات نشان داده است مشکلات روانی ارتباط تنگاتنگی با نوع تغذیه افراد دارد.

متاسفانه، تنها ۱۳درصد از مردان و ۱۵درصد از زنان به اندازه کافی میوه و سبزیجات به بدن خود می‌رسانند سایر افراد نمی‌دانند مغز انسان براساس مواد مغذی و ویتامین‌هایی که دریافت می‌کند عملکرد خود را نشان می‌دهد.

اگر شما مواد مصنوعی، هورمونی و دارای مواد نگهدارنده را جایگزین مواد طبیعی و مغذی کرده‌اید، بدن شما یکی از توابع اساسی خود را به مرور زمان از دست خواهد داد. امروزه تخمین زده شده است، اکثر افراد حدود ۲۲ قاشق چای خوری شکر و مواد مصنوعی قندی مصرف می‌کنند که این موضوع به شدت برای مغز خطرناک است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 507
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901580
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي