19:35:30 - سه‌شنبه 13 ژوئن 2017
این “میوه” هم چربی ها را می سوزاند هم بدن را سم زدایی می کند
در مطلب زیر به شما یک دستورالعمل طبیعی و ارزان قیمت معرفی می کنیم که علاوه بر زیبایی باعث لاغری و رفع بوی بد دهان نیز می شود.

به گزارش ارس رسا؛ زندگی ماشینی و کم تحرکی موجب افزایش وزن و چای در بین جوامع مختلف شده است از طرفی در بسیاری کشورها مردم کمتر به سلامت و بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می دهند اما با این وجود بسیاری افراد با وجود استفاده از مسواک از بوی بد دهان رنج می برند.

زیبایی پوست و شادابی یکی از موضوعات مورد توجه در همه افراد به خصوص خانم ها است که به دنبال آن این افراد  هزینه های زیادی صرف زیبایی و شادابی پوست می کنند اما در اینجا ما به شما یک دستورالعمل طبیعی و ارزان قیمت معرفی می کنیم که علاوه بر زیبایی به لاغری و رفع بوی بد دهان نیز کمک می کند.

مطالعات متعددی تایید کرده اند که خیار دارای مواد مغذی بسیاری است که می‌تواند با بیماری‌های زیادی مانند سرطان مبارزه کند.

برخی کارشناسان و متخصصان رژیم یک ماهه خیار را برای بهره مندی از فواید آن در سلامتی بدن توصیه می‌کنند که ما نیز به دلیل خواص شگفت انگیز این رژیم بدون عوارض و طبیعی را به شما توصیه می‌کنیم.

یکی از خواص مهم این رژیم یک ماهه رفع بوی بد دهان است بوده علاوه بر این سم زدایی بدن، زیبایی و رطوبت پوست، رساندن ریزمغذی‌ها به بدن، لاغری و چربی سوزی و بهبود سیستم هضم از دیگر خواص این رژیم گیاهی یک ماهه است.
با خیار سموم را از بدنتان دفع و زیبا شوید
سم زدایی و حفظ رطوبت بدن و بهبود سلامت پوست و مو از دیگر فواید بدن محسوب می‌شود که بامصرف مداوم این میوه مفید می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

۹۵ درصد خیار آب بوده و در حفظ شادابی و رطوبت پوست صورت و بدن نقش موثری داشته و با تغذیه مواد مغذی سلول‌های بدن به بهبود سلامتی بدن کمک زیادی می‌کند.
رهایی از بوی بد دهان با خیار

خیار به دلیل خواص قدرتمند ضد باکتریایی به سرعت بوی بد دهان را از بین می‌برد زیرا یکی از علل اصلی بوی بدن دهان باکتری‌ها هستند برای خلاصی از بوی بد دهان کافی است یک برش از خیار را به مدت یک و نیم دقیقه در دهان خود نگاه داشته و رایحه خوشبوی آن حس کرده و دیگر نگران بوی بد دهان خود نباشید.
با خیار به سرعت برق و باد لاغر شوید
مصرف منظم خیاربه بهبود سلامت کلی بدن کمک کرده و در هضم و از بین بردن چربی اضافی بدن نقش موثری دارد علاوه بر این آب و فیبر غذایی بالا در این میوه به طرز شگفت انگیزی در دفع سموم و کاهش وزن تاثیرگذار است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871665
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي