13:23:16 - چهارشنبه 13 فوریه 2019
بازتاب متن و حاشیه ۲۲ بهمن ۹۷ در باب الارشاد
در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور بیش از چهل هزار نفری مردم شهرستان پارس آباد در خیابان های این شهر نشانگر بصیرت،ولایت مداری و دشمن ستیزی مردم این شهرستان بود حضوری توام با نشاط و شادابی و بلوغ سیاسی بود و از ایستادگی و انسجام مردم مرزنشین منطقه حکایت داشت.

 

رضا امیرپور  / راهپیمایی نمادین ۲۲ بهمن ۵۷ در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران،همچون دیگر سالها، امسال نیز در شهرهای مختلف کشورمان با شور و نشاط وصف ناشدنی برگزار گردید، حضوری که در آن استان اردبیل متمایز از دیگر سالها در این راهپیمایی به چشم میخورد و صحنه هایی نوستالوژیک را در تاریخ انقلاب در این استان رقم زد.

جلوه خاصی که بیست و دوم بهمن ماه سال ۹۷ در استان اردبیل از شمالی ترین شهرستان مرزی آن یعنی  پارس آباد تا جنوبی ترین شهرستان یعنی خلخال به خود گرفته بود با هیچیک از سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی حتی سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب، قابل مقایسه و مطابقت نبود  و حماسه ای جاودانه را رقم زد.

شکوه و عظمت خاصی که در این روز خاص در استان اردبیل علی الخصوص در شمالی ترین نقطه شهرستان مرزدار و مرزنشین پارس آباد رقم خورد، مردم این استان و شهرستان را به وجد آورده بود تا جایی که مردم عادی نیز به صف راهپیمایان پیوسته و نظم و انظباط خاصی به این راهپیمایی بخشیدند ،گویی که همگرایی عمیقی میان مردم ، مسئولان ،دست اندرکاران ،بازاریان و کارگران، کارمندان و دیگر اقشار … پیوند خورده بود و همه به دنبال به اجرا گذاشته شدن انسجام و وحدت و یکپارچگی ملی و اثبات رجحان و تفوق در کشور در این برهه از زمان بودند و خواستار ذلالت و خواری سردمداران استکبار و امپریالیسم جهانی بودند.

جمعیتی که در این روز خاطره انگیز در خیابانهای شهر پارس آباد از میدان سپاه تا پمپ بنزین جدید به پا خواسته بودند و در مرکز شهر به هم رسیدند، قابل قیاس با دیگر اجتماعات ملی و مذهبی در این شهرستان نبود گویی که شهروندان در این روز بخصوص ارق و تعصب خاصی پیدا کرده بودند.

آنچه در این بین برای ما و دیگران جای سوال و ابهام بود این بود که چگونه علیرغم اینهمه تبلیغات سوء پروپاگاندا علیه نظام جمهوری اسلامی ،حلقه های زنجیر میان مردم محکم تر و ناگسستنی تر شده است و مصداق برنده تر شدن خرده شیشه ها بعد از هر بار شکستن و خرد شدن بوده است.

در این گرانی و تورم افسارگسیخته و در این وانفسای تبلیغات دروغین شبکه های مجازی و اطلاعات دروغین پروپاگاندای امپریالیسم جهانی آنچه به چشم نیامد یاس و  ناامیدی مردم و گله و شکایت در این شرایط بغرنج سیاسی از نظام و انقلاب بود و امید معاندان و ضد انقلاب و دشمنان خونی مردم آزادیخواه ایران را ناامید و بار دیگر نقشه هایشان را نقش بر آب کرد.

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور بیش از چهل هزار نفری مردم شهرستان پارس آباد در خیابان های این شهر نشانگر بصیرت،ولایت مداری و دشمن ستیزی مردم این شهرستان بود حضوری توام با نشاط و شادابی و بلوغ سیاسی بود و از ایستادگی و انسجام مردم مرزنشین منطقه حکایت داشت.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 286
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871942
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي