13:48:21 - یکشنبه 11 فوریه 2018
نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار؛
با هیچ یک از مدیران و مسئولان مشکل شخصی ندارم/خطوط قرمز بنده مطالبات مردم است
دومین نشست رسمی دکتر شکور پورحسین نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه برکزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ دومین نشست مطبوعاتی دکتر پورحسین نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۶ در محل اجلاس جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد برکزار شد.

پورحسین در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاران ،اشتغال را مقوله ای کلی توصیف کرد و اظهار داشت: شعار اشتغال با همفکری و تشریک مساعی تمامی ادارات و نهادها امکان پذیر است و تنها با یک فرد یا گروه خاص مرتبط نیست و اگر تمامی نهادها باهم همصدا نباشند تکه های این پازل تکمیل نخواهد شد.
پورحسین در ادامه به تلاش ها و وظایف خطیر نمایندگی خود نیز اشاره کرد و گفت: اگر چه عملکرد نمایندگان در طول دوران نمایندگی آنان با اعتبارات و ردیف های بودجه ملی که برای حوزه های استحافظی خود اخذ میکنند،سنجیده میشود،اما پیگیری و به ثمر نشاندن ردیف های اعتباری نمایندگان ادوار گذشته نیز یکی از وظایف خطیری است که نیازمند انرژی مضاعف است و باید پیگیری و برای تکمیل پروژه های نیمه تمام منجر به نتیحه مطلوب گردد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس سخنان و اظهارات اطرافیان،مشاوران و حتی نزدیک ترین افراد و اشخاص منتصب به خود را اظهارات و مواضع شخصی آنان دانست و تاکید کرد:هیچ فردی از جانب بنده سخنگو و تصمیم گیرنده نیست و هر کسی در هر جایگاهی هر حرفی را که میزند مسئولیت و عواقبش بر عهده خود آن شخص است و ملاک و معیار بنده سخنان و اظهارات شخص خودم و سخنانی است که مستقیما از زبان خود ساری و جاری میشود.
وی مشورت و همفکری با نخبگان اقشار و گروههای مختلف مردم بخصوص افرادی که دلشان برای مغان میتپد را ،یک فرصت و مفید به فایده خواند و تصریح کرد: مشورت و همفکری یک امر مهم و پسندیده است اما مدیریت و توصیه پذیری و تحمیل افکار و خواسته های افراد در هر پست و مقامی مقوله ای است که به هیچ عنوان با روحیات بنده سازگار نیست و از هیچ احدی توصیه و سفارش یا خط و خطوط ترسیمی نمی پذیرم و تصمیم گیرنده نهایی خودم هستم.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار همچنین به شیطنت ها و حرف و حدیث های اخیر نیز اشاره کرد و تصریح کرد: برخی سخنان ضد و نقیض و حرف و حدیث هایی که این روزها در فضای مجازی در خصوص تغییر و تحول و معرفی برخی اشخاص به سمت های مختلف منتشر میشود،شیطنت های رسانه ای و مواضع شخصی افراد است و بنده هیچ احدی را تاکنون به هیچ سمتی معرفی و یا پیشنهاد ندادم و از بسیاری انتصابات حتی بعد از آیین تودیع و معارفه باخبر میشوم و به هیچ عنوان در کار دولت دخالت نمیکنم و تنها اهرم نظارتی را حق طبیعی نمایندگان میدانم.
او همچنین در پاسخ به سوال تقابل نماینده با برخی از مدیران نیز اشاره کرد و گفت:تمام مدیران و مسئولان برای بنده قابل احترام هستند و بنده مشکل شخصی با هیچیک از مدیران و مسئولان ندارم اما مطالبات مردم جزو خطوط قرمز بنده است و چنانچه مردم از دستگاهی اظهار نارضایتی کنند بنده به هیچ عنوان از موضوع نظارتی خود کوتاه نخواهم آمد.

پورحسین از افزایش یک منطقه دیگر به جمع ایجاد مناطق آزاد جدید خبر داد و افزود: ایجاد مناطق آزاد در مجلس کماکان در مرحله چکش کاریست و چند ایراد جزئی به منطقه آزاد استان اردبیل گرفته شده است که علیرغم مخالفان سرسخت ایجاد منطقه آزاد جدید ما مصر هستیم تا با استفاده از قدرت نمایندگان ایجاد مناطق آزاد آن را به تصویب برسانیم.

او از پیگیری استخراج نفت مغان در مجلس نیز سخن گفت و اظهار داشت: پیگیری استخراج نفت مغان با توجه به مطالعات و اسنادی که سالها پیش صورت گرفته، یکی از اهداف و برنامه های اصلی بنده است و به جد پیگیر عملیاتی شدن موضوع مهم و حیاتی استخراج نفت مغان هستم.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 30
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871686
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي