خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
17/09/07 09:34
شناسه خبر : 27907

بدهی شهرداری پارس آباد چقدر است؟؟؟

بدهی شهرداری پارس آباد چقدر است؟این سوالی است که با توجه به ریخت و پاش های دوره قبل شورا و شهرداری گمان می رود میزان بدهی های گذشته بالاتر از حد تصور باشد،لذا تلاش خبرنگاران و شهروندان در دوره گذشته علیرغم مراجعات و درخواست های مکرر جهت شفاف سازی و بیان پاسخ در این خصوص بی نتیجه ماند.اکنون و در دوره جدید شورا و شهرداری پارس اباد مردم خواهان این هستند با توجه به رفوزه شدن شوراهای سابق و پایان ماموریت شهردار سابق، مبلغ و میزان این بدهی توسط تیم جدید محاسبه و اعلام شود. ...

 

به گزارش ارس رسا ؛ از آنجایی که شهردار سابق پارساباد در حدود دو سال تصدی گری و پنهان کاری در سایه حمایت شورای چهارم به هیچکدام از سوالات شهروندان و حتی خبرنگاران پاسخ روشن و شفافی ارائه نکرد تلاش مردم و خبرنگاران در طول دو سال گذشته در این راستا نافرجام ماند،لذا مردم خواهان شفافیت و اعلام میزان بدهی شهرداری توسط سرپرست و شورای شهر پنجم هستند.

وی علیرغم درخواست متعدد خبرنگاران در طول تصدی گری بر شهرداری پارس آباد حتی یک کنفرانس خبری هم برگزار نکرد و با وجود ۹ نفر ناظر در مسند شورا که البته حامی و هوادار وی بودند،قدمی در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی بر نداشت و تنها با تولید و نصب بنرهای رنکاورنگ در سایزها و تعداد نامحدود به محل ها و مسیرهای چشمگیر شهر درصدد تبلیغ خود بر می آمد لیکن به دلیل ترس از انتقاد و طرح سوال توسط خبرنگاران از حضور در نشست خبری امتناع میکرد.

با این حال حتی خود اعضای شورا که در یک سال آخر تصدی گری شورا به دو گروه تقابل دار انشقاق یافته بودند،بدلیل طرح سوال و ترس از استیضاح ائتلاف مخالف،جلسات را نیز تحریم کرده و به بهانه های واهی از حضور در جلسات رسمی سر باز میزدند و شهردار را نیز به نافرمانی و عدم حضور در حلسات شورا تشویق میکردند.

اینک که شهردار سابق عمر صدارتش به پایان رسیده و هیچکدام از اعضای شورای سابق بجز یک نفر که برادر شهردار سابق بوده و با هواداری و هواخواهی وی مجددا بر صندلی شورا تکیه زده،مردم خواهان شفاف سازی و اعلام وجوه موجود در خزانه و میزان و مبلغ بدهی نهاد شهرداری به طلبکاران توسط سرپرست و شورای شهر پنجم هستند.

بدیهی است شفاف سازی و اعلام مطالبات و بدهی های شهرداری در زمان شروع به کار شورا و شهردار جدید،هم نشانگر انگیزه شفاف سازی از جانب شورا و شهردار بوده و هم سبب اثبات صداقت آنان در آستانه تکیه بر مسند جدید نزد شهروندان خواهد بود،کما اینکه تکلیف دارایی ها و بدهی های منقول و غیر منقول شهردار سابق و شفافیت نتیجه عملکرد وی نیز مشخص خواهد شد.

 

رضا امیرپور

 

انتهای پیام/