16:20:10 - سه‌شنبه 29 مه 2018
محمدی در گفت‌وگو با امتداد:
برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال باید با تدوین استراتژی با بسیج واقعی عمومی به جهاد برخاست
اروجعلی محمدی، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به امتداد گفت:ساختمان کمیته امداد در سوهانک تهران با مساحت هشت هکتار و با قیمت بالاتر از هزار میلیارد تومان به دانشگاه آزاد فروخته شد.

سازمان خصوصی سازی هم شرکت عظیم کشت و صنعت دامپروری مغان را با بیش از۴۰ هزار هکتار زمین و داشتن بزرگترین کارخانه قند کشور و گاوداری ۱۶۰۰۰ راسی و باغ سه هزار هکتاری و کارخانجات لبنیات و پروسس بذر و خوراک دام به قیمت دوهزار پانصد میلیارد تومان برای فروش به بخش خصوصی عرضه کرده است. یعنی بیست هکتار زمین در سوهانک تهران با ۴۰ هزار هکتار زمین در دشت زرخیز مغان برابر است.

و این آیینه تمام نمای اقتصاد ایران است که نتیجه تزریق بی رویه دلارهای نفتی به اقتصاد غیرمولد و ثمره تورم‌هایی است که هر یک درصد آن هزینه تولیدکنندگان و دولت و خانواده‌ها را ۳/۵% افزایش داده و نقدینگی حاصل از آن را در رگ‌های تجارت و دلالی و مستغلات با درآمدهای سرشار به جریان انداخته است.

حاکمان باید بپذیرند که اکنون غیرمولدها در اقتصاد ایران میدان دار و همه کاره‌اند، برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال تنها سخن گفتن کافی نیست، و باید با تدوین استراتژی علمی و عملی برای حمایت از تولید ملی با بسیج واقعی عمومی به جهاد برخاست.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 537
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872193
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي