14:58:59 - سه‌شنبه 15 ژانویه 2019
برگزاری متفاوت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در پارس آباد
به گفته حاجی پور معاون سیاسی فرماندار ؛ دوازده کمیته تخصصی اجرای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛با حضور معاونت سیاسی فرماندار و مسئولین کمیته دهه فجر، صبح امروز سه شنبه اولین جلسه ستاد بزگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با هدف سازماندهی برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری از سازماندهی دوازده کمیته اجرایی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: دوازده کمیته تخصصی اجرای برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بر عهده خواهند داشت و برابر تاکیدات بعمل آمده انتظار میرود جشن پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت تر از سالهای گذشته و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شود.

حاجی پور به توطئه ها و شیطنت های دشمنان قسم خورده انقلاب در طول چهل سال اخیر اشاره کرد و ابراز داشت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد، همچون دیگر سالهای گذشته پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

وی از تحکیم روابط کشورمان با همسایگان خود خبر داد و تصریح کرد: چهره واقعی دشمنان انقلاب اسلامی به روشنی برای جهانیان آشکار شده و کشورهای دنیا خصوصا همسایگان به حقانیت ایران اذعان داشته و بر تحکیم روابط با کشورمان علاقمند هستند.

حاجی پور در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت خطیر خبرنگاران در این عرصه اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی خبرنگاران و فعالان رسانه ای وظیفه بزرگی را بر عهده دارند و امیدواریم دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال اخیر را به بهترین نحو ممکن اطلاع رسانی کنند تا موجب یاس دشمنان و امیدواری ملت همیشه در صحنه ایران شود.

 

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 7263
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4944288
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي