7:13:23 - شنبه 10 سپتامبر 2016
برگزاری هر چه باشکوهتر هفته دفاع مقدس وظیفه تمامی اقشار و نهادهاست
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس و رزمایش گردانهای الی بیت المقدس امروز شنبه با حضور فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی همچنین مسئولان برخی نهادها و ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و هماهنگی های لازم به عمل آمد.

photo_2016-09-10_15-04-30

به گزارش ارس رسا ، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس و رزمایش الی بیت المقدس امروز شنبه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فرماندار محترم ، فرماندهی سپاه ناحیه پارساباد و دیگر فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان و مدیران برخی ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری پارساباد برگزار گردید، در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری هر چه باشکوهتر هفته دفاع مقدس و رزمایش الی بیت المقدس که ۲۵ و ۲۶ ماه جاری آغاز خواهد شد ،بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار پارس اباد در این مراسم پیشاپیش ضمن تبریک عید سعید قربان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از جانفشانی ها و از خود گذشتگی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: از بدو شروع اولین جرقه های انقلاب اسلامی دشمن همواره با ترفندهای مختلف در صدد براندازی حکومت جمهوری اسلامی و تشکیل نظام اسلامی بر آمده است که به برکت خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و رهبری فرزانه و حکیمانه حضرت امام خمینی ره و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و به حول و قوه الهی این امر تاکنون بی ثمر مانده و دشمن را روز به روز مایوس و نامید تر کرده است.

ایشان با اشاره به جنایتهای گروهکهای ضد انقلاب در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و تحمیل هشت سال جنگ و خونریزی در منطقه بعد از پیروزی انقلاب با حمایتهای همه جانبه امپریالیست و قدرتهای جهانی و بعد از آن نیز با اعمال تحریمهای ظالمانه و شبیخون های فرهنگی درصدد همه گونه طرح و برنامه برای شکست نظام اسلامی تلاش کردند لیکن هیچ توفیقی در این راه بدست نیاورده و در هر بار مجبور به عقب نشینی و طرح نقشه های جدید افتادند.
فرماندار پارس آباد با بیان اینکه تمامی مناسبتها باید در روز مقرر و در موعد تنظیم شده به نحو مطلوب باید برگزار شود گفت : متاسفانه برخی از نهادها و ادارات در برگزاری مراسمات و مناسبتهای مختلف دچار قصور و بی برنامه گی میشوند و مردم را آنطور که باید و شاید در جریان رویدادها و فرایند آن قرار نمی دهند.
ایشان با تاکید بر اینکه تمامی مناسبتها باید در موعد مقرر برگزار شود تا مردم از فرهنگ اصیل اسلام و انقلاب و چونگی بدست آمدن آنها آگاه باشند، برگزاری چنین رویدادهایی را رسالت مهمی برای جامعه دانست که در سایه تلاش و صرف انرژی مضاعفی بدست آمده است بنابراین ضرورت دارد که به نحو احسن از این ارزشها محافظت نماییم.

فرماندار شهرستان پارساباد دشمنان نظام و انقلاب و در راس آنها رژیم اشغالگر و جاعل صهونیست را به تلاش شبانه روزی برای کمرنگ کردن و بی تاثیر نشان دادن این مناسبتها که هر کدام آنها به بهای گزاف و تقدیم خونهای پر برکتی به دست آمده است، متهم کرد و اظهار کرد: بسیاری از مردم به دلیل مشغله و مشکلات روزمره زمان لازم برای تماشای تلویزیون و بهره مندی از محتوای این مناسبتها را ندارند ، و زیبنده است که نهادها و ادارات شهرستان، خصوصا شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناسبتهای مختلف وظیفه اطلاع رسانی و تبلیغات متناسب را به نحو شایسته و مطلوب برای مردم در سطح شهر تبیین نمایند.

سرهنگ شاهی فرمانده سپاه ناحیه پارساباد در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۵ تن از شهدای شهرستان پارساباد آنان را مظهر و الگوی نمونه برای مردم و مسئولان جامعه دانست و افزود: به برکت خون شهداست که امروز مردم ایران در نا امن ترین منطقه جهان اما در جزیره امن خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه پارسابادضمن دعوت از تمامی اقشار و نهادها جهت حضور در رزمایش الی بیت المقدس و برگزاری هر چه باشکوه تر رزمایش،آن را نماد اقتدار و عظمت منطقه دانست و گفت: این رزمایش به مناسبت هفته دفاع مقدس و طی دو روز و در دو نوبت صبح و عصر از صبح ۲۵ ام شهریور آغاز و عصر ۲۶ ام شهریور نیز به پایان خواهد رسید.

فرمانده سپاه ناحیه پارساباد گفت: این رزمایش مختص سپاه و بسیج نیست و همکاری عموم مردم و نهادها را مطلبد.
وی اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس در دو عملیات جداگانه امداد و نجات و عملیات کوی و برزن جهت هماهنگی و آمادگی های لازم و کسب تجربه در مواقع اضطراری انجام میشود.
وی افزود: به دلیل اینکه این رزمایش با توجه به ماهیت آن در محدوده و داخل شهرک شهید غفاری برگزار خواهد شد از مدیریت شرکت کشت و صنعت مغان و کارکنان آن به دلیل همکاری ها و هماهنگی های لازم تشکر کرد.

photo_2016-09-10_15-04-23 photo_2016-09-10_15-04-37 photo_2016-09-10_15-04-20 photo_2016-09-10_15-04-00

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 7300
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4944325
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي