12:56:24 - شنبه 2 مارس 2019
مشارکت۴۲۰۰ دانش آموز در هشتمین جشنواره منطقه ای دانش آموزی جابربن حیان در پارس آباد 
هشتمین نمایشگاه منطقه ای جشنواره جابر ابن حیان امروز در سالن شهید شیرزاد شهرستان پارس آباد برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ علایی فرماندار شهرستان پارس آباد از راهیابی ۳۰۰ اثر از ۷۰ مدرسه به هشتمین نمایشگاه جشنواره جابربن حیان خبر داد و افزود: در این جشنواره ۴۲۰۰ اثر از دانش آموزان ۱۰۹ مدرسه ابتدایی در این جشنواره مشارکت داشتند که که در نهایت ۶ اثر به مرحله استانی راه یافتند.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را تعمیق در یادگیری دانش آموزان و تمرین عملی مراحل یک تحقیق طراحی و ساخت و مدلسازی اعلام کرد و گفت : نفرات اول و دوم از مجموع سه نفری در شورای عالی آموزش و پرورش استان، منتخبان شهرستان پارس آباد بودند که پس از راهیابی به مرحله کشوری نیز مقام نخست را از آن خود کردند.
فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش پارس آباد از دستیابی این شورا برای پنجمین سال متوالی به رتبه نخست خبر داد و افزود: ۱۲۵ دستگاه مدرسه میزبان ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان این شهرستان هستند مضاف بر اینکه ۳ دستگاه مدرسه نیز در طول ایام دهه فجر سالجاری به ظرفیت مدارس این شهرستان افزوده شدند.
وی برگزاری این نمایشگاهها را موجب ارتقاء سطح علمی و عملی دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد: ایجاد انگیزه و خودباوری در دانش آموزان و کسب تجارب ارزشمند توسط آنها در طول این سالها، سبب درو کردن رتبه اول این رقابت ها و مدعی عنوان قهرمانی کرده است و مایه غرور و افتخار مان شده است.
خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 547
  • بازدید دیروز: 1407
  • کل بازدیدها: 4897055
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي