7:38:38 - جمعه 12 نوامبر 2021
برگزیدگان کنکور ۱۴۰۰ در پارس‌آباد تجلیل شدند
مراسم تجلیل از برگزیدگان و پذیرفته‌شدگان با رتبه‌های برتر کنکور سال ۱۴۰۰ در شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سال ۱۴۰۰ با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و پذیرفته‌شدگان کنکور و خانواده آن‌ها، بعدازظهر امروز در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

ابراهیم امامی، فرماندار پارس‌آباد در این مراسم به ضرورت و اهمیت کسب دانش اشاره کرد و خطاب به برگزیدگان کنکور اظهار کرد: آینده جامعه در دستان شما است و هرکس به اندازه سهم خودش نسبت به وطن خود مسئولیت داشته و باید تمام تلاش خود را جهت ساختن ایرانی آبادتر انجام دهد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای آموزش‌وپرورش در شهرستان پارس‌آباد و پیگیری موضوع آموزش و ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان افزود: این موفقیت ماحصل تلاش همکاران فرهنگی در زمینه ارتقای کیفیت آموزش دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی است.

اهمیت توجه به عدالت آموزشی

 فرماندار پارس‌آباد بیان کرد: حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم در حوزه تعلیم و تربیت یکی از مهم‌ترین مطالبات در جلسات شورای آموزش و پرورش بود.

امامی همراهی خانواده‌ها را یکی از شرایط مهم موفقیت دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: از همه والدین دانش‌آموزان تقدیر و تشکر می‌کنم که با برنامه‌ریزی و صرف وقت چنین دانش‌آموزانی را به جامعه تحویل می‌دهند.

وی برگزیدگان کنکور را سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب برشمرد و اظهار کرد: توجه به عدالت و در راس آن عدالت آموزشی بسیار مهم بوده و مشارکت و همدلی مردم منطقه در این زمینه بی‌نظیر است.

فرماندار پارس‌آباد تصریح کرد: معلمان زحمت‌کش نماد خدمت خالصانه و ماندگار هستند که در حقیقت مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این منطقه را تسهیل کرده‌اند.

از موضوعات مهم سند تحول بنیادین تربیت نیروی انسانی است

عظیم کوهی، رئیس اداره آموزش متوسطه استان اردبیل نیز گفت: این موقعیت ویژه نتیجه همگرایی خانواده و معلم بوده که موفقیت دانش‌آموز را رقم زده است، همدلی و همفکری با عنصر خلاقیت می‌تواند از دانش‌آموزان، نخبگانی مسؤول بسازد که آینده کشور را تضمین می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به محورهای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، یکی از موضوعات مهم این سند تربیت نیروی انسانی بوده و مهم‌ترین دارایی یک جامعه نیروی انسانی آن است.

علم و دانش در زندگی بشر جایگاه ویژه‌ای دارد

کیومرث هاشمی، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان پارس‌آباد نیز در این مراسم بیان کرد: همان‌گونه که در تعالیم اسلامی ما اشاره شده است، علم و دانش در زندگی بشر جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی اظهار کرد: موفقیت و کسب رتبه برتر در کنکور سراسری ابتدای مسیر موفقیت در زندگی بوده و تداوم در فعالیت‌های علمی و آموزشی اهمیت دارد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 870
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903528
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي