20:08:41 - پنج‌شنبه 30 آگوست 2018
بسیجیان پارس آبادی روز جمعه اقتدار خود را در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ به نمایش در می آورند
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: بسیجیان شهرستان پارس آباد روز جمعه نهم شهریورماه سال ۹۷ اقتدار خود را در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ به نمایش می گذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا، سهرنگ پاسدار حسن نور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، ظهار داشت: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (۲) روز جمعه نهم شهریورماه همزمان با سایر شهرستان‌های استان اردبیل بصورت با شکوه و انسجام یافته در پارس آبادمغان برگزار می شود.

وی ضمن یادآوری اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار، این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند، گفت: رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با هدف افزایش روح حماسی، امیدآفرینی، ایجاد یاس در دشمنان و سازماندهی و فراخوانی نیروهای گردان بیت المقدس و به یاد اعزام‌های بزرگ دوران دفاع مقدس انجام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله ۲ در این شهرستان به کار گرفته شده است، افزود: مرحله اصلی رزمایش با اجرای ستون کشی بزرگ بسیجیان گردان بیت المقدس از مسجد امام خمینی (ره) به طرف مصلی شهر پارس آباد انجام می شود و در ادامه بسیجیان از محل مصلی به طرف اردوگاه واقع در منطقه عمومی شهرک آیت اله غفاری حرکت خواهند کرد.

نوری  همچنین به استفاده از توان گروه های جهادی بسیج در این رزمایش اشاره کرد و افزود: در این رزمایش گروه های جهادی بسیج سازندگی جهت کمک به مردم در عرصه های مردم یاری، بهداشتی و فرهنگی به مناطق محروم این شهرستان اعزام خواهند شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 489
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901562
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي