11:24:50 - پنج‌شنبه 11 مه 2017
بسیج سازندگی پارس آباد، پیشرو در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی + عکس
با اجرای طرح های اشتغال زایی در قالب اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد برای بیش از ۴۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

به گزارش ارس رسا به نقل از آران مغان، بسیج سازندگی با عملی نمودن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری توانسته است با بهره گیری از امکانات و پتانسیل موجود در شهرستان ها علاوه بر اشتغالزایی برای جوانان، موجبات رشد و توسعه نیازمندی های شهرستان ها را در زمینه های دامداری و دامپروری، زراعی و باغی، دام و طیور و سیار منسوجات بی نیاز و مازاد آن را نیز به سایر شهرستان های کشور نیز صادر کند.

در همین راستا، بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس آباد نیز با اجرایی نمودن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری توانسته است با آموزش مشاغل مختلف در سطح کلان به متقاضیان بیکار و اعطای تسهیلات بانکی به آنان زمینه اشتغال آنان را در بخش های مختلف کشاورزی و تولیدی فراهم نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد در حاشیه بازدید از چند طرح اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی این شهرستان گفت: سال ۹۵ بسیج سازندگی سپاه پارس آباد با پرداخت ۳۰ میلیارد ریال در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی برای ۴۵۰ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.

سرهنگ پاسدار مطلب شاهی، عرصه های فعالیت در طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان پارس آباد را پرورش ماهی، پرورش دام سنگین و سبک، شترمرغ، زنبورعسل، بوقلمون، بلدرچین، مرغ بومی، صنایع تبدیلی، پرورش قارچ خوراکی، تولید زعفران و … عنوان کرد و افزود: در راستای تحقق سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس ظرفیت‌های مناطق مختلف منطقه امسال نیز تسهیلات کم بهره به مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت می‌شود.

وی ضمن تقدیر از عملکرد بسیج سازندگی این ناحیه اظهار کرد: آنچه که مسئولان ما در بسیج سازندگی در دستور کار سال ۹۵ خویش داشتند در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و منطقه ای برای ۱۷۵ نفر تسهیلات بانکی در جهت اشتغالزایی ارائه شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد تصریح کرد: این عملکرد نشان می‌دهد که ظرفیت بسیج در سال ۹۵ عملکرد خوبی داشته و جزء نهادهای موفق در زمینه تحقق منویات رهبر انقلاب بوده است.

?

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1607
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904265
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي