20:40:55 - جمعه 30 نوامبر 2018
دهقانی فیروزآبادی:
بلوکی از کشورهای تحریمی به زودی مقابل آمریکا شکل می‌گیرد
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به زودی بلوکی از کشورهای دنیا به ویژه تحریم شدگان در مقابل آمریکا شکل می گیرند و آمریکا منزوی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ سید کمال دهقانی فیروز آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر اینکه کشورهای تحت تحریم امریکا باید ارتباطات و مراوداتشان را با یکدیگر تقویت کنند، اظهار داشت: امریکا بسیاری از کشورهای جهان حتی کشورهای اروپایی را تحت تحریم های مختلف به ویژه تجاری و بازرگانی قرار داده است و ترامپ هر روز تصمیم جدیدی در این زمینه علیه کشورهای جهان می گیرد.

وی با محکوم کردن سیاست یکجانبه گرایی آمریکا در جهان، افزود: قطعاً به زودی جامعه جهانی واکنش جدی علیه رفتارهای سلطه طلبانه امریکا انجام خواهد داد چرا که منافع عمومی کشورها و ملت های مختلف بر نمی تابد که همه چیز در راستای منافع آمریکا و خود بزرگ بینی ترامپ تعریف شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا برای همه کشورها تعیین تکلیف می کند و اقتصاد دنیا را تحت تحریم خود قرار می دهد، تصریح کرد: قطعا هیچ کشوری اجازه ندارد قانون داخلی به خارج از کشور تسری دهد و این مسئله نقض قطعی حاکمیت کشورها و جایگاه شورای امنیت سازمان ملل است.

دهقانی فیروزآبادی تأکید کرد: آمریکا میزبان سازمان ملل و عضو دائم شورای امنیت است  اما با رفتارهایی که ترامپ دنبال می کند قطعاً این کشور روز به روز بیشتر زیر سوال می رود و قطعا همه کشورهای جهان واکنش جدی علیه امریکا نشان خواهند داد.

وی یادآور شد: اگر وضعیت موجود و رفتارهای ترامپ و دیگر مقامات آمریکا به همین منوال پیش برود قطعاً بلوکی از کشورهای دنیا به ویژه تحریم شدگان در مقابل آمریکا شکل خواهند گرفت و آمریکا منزوی می شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1543
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871350
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي