خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/11/15 21:42
شناسه خبر : 33253

بهبود شرایط پرسنل و افزایش راندمان تولید در شرکت پارس

علی ایحال تحولات و دگرگونی هایی که در سالهای اخیر در این شرکت بوقوع پیوسته و چشم انداز توسعه همگام با تکنولوژی و نوآوری و نوسازی مکانیزاسیون در این شرکت هدفگذاری شده است،در سایه مدیریت رهبردی است که برای این شرکت ترسیم شده و بطور مدون در حال پیشروی است. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ آمارها نشان می دهد بعد از انتصاب مهندس اکبر محمدزاده به سمت مدیر عامل شرکت ملی پارس شرایط پرسنل چه از لحاظ حقوق و مزایا،چه از لحاظ معیشتی و چه از لحاظ امنیت شغلی و رفاه پرسنل در مقایسه با سنوات گذشته خصوصا در مقایسه با قبل از تبدیل وضعیت بسیار بهبود و شرایط قابل قبولی را تجربه می کند.
این در شرایطی است که کارکنان این شرکت پیش از انتصاب محمدزاده همواره از بسیاری موارد از جمله مسائل رفاهی و معیشتی در مزیقه بوده و حتی به لحاظ ابزار و امکانات شغلی دچار کمبود و عدم ایمنی در محل کار برخوردار بوده اند.

اکنون عمده موارد این کمبودها و نارسایی ها در این شرکت مرتفع شده و تمامی کارکنان خصوصا در حوزه کارگری از لباس های ایمن و سِت استاندارد گرفته تا توزیع غذای گرم و وعده ناهار و شام برای شیفت شب مهیا شده است.
مضاف بر اینکه در بحث ایمنی شغلی و محل کار امن و استاندارد در تمامی واحدها و بخش های شرکت از کارگری و کارمندی مجهز به سیستم و ابزار و تجهیزات نوین و مدرن روز شده است و پرسنل این شرکت بدون هیچگونه دغدغه ای با روحیه و انرژی مضاعف در خدمت تولید بوده و مفتخر به تولید انحصاری بذر ذرت در کل کشور و رکورد تولید شیر در کشور و محصولات متنوع زراعی و باغی در این شرکت بوده و با هلدینگ ها و برندهای پیشتاز در سطوح ملی و بین المللی در رقابت هستند، تا جایی که به دلیل رسیدن به سطح بهره وری بالا و سود عاید از تولیدات شرکت، قسمت اعظم شاخص سهام این شرکت در بورس عرضه و روز به روز علیرغم وضعیت شکننده و ناامن اقتصادی در کشور سهام داران شرکت رو به افزایش و سیر صعودی است.

علی ایحال تحولات و دگرگونی هایی که در سالهای اخیر در این شرکت بوقوع پیوسته و چشم انداز توسعه همگام با تکنولوژی و نوآوری و نوسازی مکانیزاسیون در این شرکت هدفگذاری شده است،در سایه مدیریت رهبردی است که برای این شرکت ترسیم شده و بطور مدون در حال پیشروی است.ث

فحوی سخن اینکه تغییرات ملموس و تحولات اساسی و مبرهنی که در پنج سال اخیر در این شرکت رخ داده آنقدر شفاف و قابل لمس است که حتی منتقدان و مخالفان را انگشت به دهان و متحیر نموده است، لذا مستندات و ظواهر امر آنچنان مشهود است که بواسطه تخریب و تخطئه چند نفر سودجو و فرصت طلب بر علیه شرکت وجهه آن زیر سوال نرود و تلاش یک مجموعه بخاطر چند عنصر نان به نرخ روز خور که منافعشان به خطر افتاده، تحت الشعاع قرار نگیرد.