10:22:56 - چهارشنبه 30 آگوست 2017
۷۸ درصد از خانوارهای روستایی پارساباد از نعمت گاز بهره مند شدند
با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی همزمان با هفته دولت در شهرستان پارس‌آباد، بهره‌مندی خانوارهای روستایی این شهرستان به ۸۷ درصد رسید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا، ودود پناهنده معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل در آئین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به  پنج روستای شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در گرامیداشت هفته دولت پروژه گازرسانی به پنج روستای قشلاقات امیر خانلو قره سقال، حاج شکر حاج تاپدوق، محرم آباد، پل رحمان و اسمعلی کندی بخش تازه کند از توابع شهرستان پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر افزود: پروژه گازرسانی به این روستاها در قالب ۲۲ هزار متر شبکه‌گذاری و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال  به بهره‌برداری رسید که بیش از ۲۴۰ خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه با افتتاح این روستاها درصد بهره‌مندی خانوارهای روستایی شهرستان پارس‌آباد به ۸۷ درصد رسید، تصریح کرد: توسعه گازرسانی در سال‌های اخیر از دستاوردهای دولت یازدهم است که این مهم در راستای خدمت به مردم و حفاظت از محیط زیست امری ضروری است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 532
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872188
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي