8:58:59 - پنج‌شنبه 6 فوریه 2020
بهره برداری از طرح ها و پروژه های بخش اسلام آباد در روز پنجم از دهه مبارک فجر
افتتاح و بهره برداری از طرح ها و پروژه های شهرستان پارس آباد در روز پنجم از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد،معاونت عمرانی فرماندار،مدیران،مسئولان و دیگر علاقمندان گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛طرح ها و پروژه های پنجمین روز از دهه مبارک فجر مصادف با روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد،معاونت امور عمرانی فرمانداری،روسا،مدیران و مسئولان و خبرنگاران شهرستان در بخش اسلام آباد به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان پارس آباد در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در مزار شهدای شهر اسلام آباد و عطر افشانی و زیارت مزار شهدای این شهر در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب با آرمان های شهدای گلگون کفن تجدید  میثاق کردند.

افتتاح و بهره برداری از یک دستگاه بیل مکانیکی شهرداری با اعتبار بیش از ۵ میلیارد ریال و تجهیز خدمات شهری اولین بخش از برنامه های روز پنجم دهه مبارک فجر بود که با حضور مدیران و مسئولان و روسای دستگاهها به انجام رسید.

حضور در روستای هزار کندی و افتتاح یک دستگاه خانه محرومان و طرح هادی روستای هزار کندی بخش دوم پنجمین روز از برنامه های دهه مبارک فجر با حضور کاروان ستاد مراسمات شهرستان پارس آباد بود.

افتتاح ایستگاه تقلیل فشار و گاز رسانی به محور صنعتی پایاب سد خدافرین و قشلاقات تابعه با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از دیگر برنامه های یوم جاری بود.

بهره برداری از کارگاه اشتغالزایی دوزندگی و خیاطی و ایجاد اشتغال برای ۱۵ نفر از زنان بی سرپرست روستای اجیرلو از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در روز پنجم بود که با حضور فرماندار و دیگر دستگاههای شهرستان به بهره برداری رسید.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 523
  • بازدید دیروز: 1407
  • کل بازدیدها: 4897031
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي