21:46:58 - شنبه 22 آگوست 2020
امامی فرماندار پارس آباد خبر داد:
بهره برداری از ۷۳ طرح و پروژه سرمایه گذاری با اعتبار ۱۷۸۴ میلیارد ریال در هفته دولت
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارس رسا؛ همزمان با هفته دولت ۷۳ طرح و پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۷۸۴ میلیارد ریال در پارس آباد به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارس رسا؛ همزمان با هفته دولت ۷۳ طرح و پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۷۸۴ میلیارد ریال در پارس آباد به بهره برداری خواهد رسید.

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد پیشاپیش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت از افتتاح ۷۳ طرح و پروژه به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۷۸۴ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

امامی خاطر نشان کرد: علی رغم محدودیت هایی که به لحاظ مالی و اعتباری بر شرایط کشور حاکم است، شهرستان پارس‌آباد همچنان مسیر توسعه خود را رو به جلو ادامه می‌دهد.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری بیش از ۶۹ پروژه عمرانی پرده برداری می شود،افزود: این پروژه ها با اعتبار ۵۴۲ میلیارد ریال که از محل اعتبارات شهرستانی استانی و ملی است، به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی افزود: امسال همچنین در جهت تحقق شعار جهش تولید ۴ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش ۵۳۶ میلیارد ریال و با اشتغالزایی بیش از ۱۱۰ نفری در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

امامی همچنین از آغاز عملیات اجرایی سه طرح بزرگ با مجموعه سرمایه گذاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۵۳۰ نفر خبر داد و تصریح کرد: همزمان با هفته دولت در سال جاری آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد از پروژه مسکن اقدام ملی با اعطای تسهیلات بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریالی و ارزش کل سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی و اشتغال ۲۲۰۰ نفری شروع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همچنین بزرگترین پروژه گلخانه‌ ای خاورمیانه در مساحتی بالغ بر ۱۶۰۰ هکتار در شهرستان پارس آباد در حال ساخت و ساز است که با سرمایه گذاری حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای بیش از ۳۳۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد نمود.

فرماندار پارس آباددر پایان از برگزاری بیش از ۸۹ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته دولت در سطح شهرستان خبر داد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در اجرای تمامی مراسمات و برنامه ها تاکید گردیده است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 6427
  • بازدید دیروز: 9569
  • کل بازدیدها: 4943452
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي