10:56:19 - یکشنبه 27 آگوست 2017
با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل
بهره برداری از ۷۶ طرح عمرانی به ارزش ۷۶ میلیارد تومان در پارساباد آغاز شد
همزمان با سومین روزاز گرامیداشت هفته دولت و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ۷۶ طرح عمرانی در شهرستان مرزی پارس آباد مغان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا، برای اجرای این طرح های عمرانی و خدماتی۷۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
ناصر نصیری معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل روز شنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به منطقه مغان و شهرستان پارس آباد دارد و بزرگترین طرح های دولت نیز در این منطقه در حال اجراست.
وی پایاب سد خدآفرین را بزرگترین طرح اجرایی دولت تدبیر و امید در منطقه مغان ذکر کرد و افزود: با اجرای این طرح بزرگ حدود ۶۰ هزار هکتار از اراضی دیم منطقه آبی شده و برای بیش از ۲۶ هزار نفر نیز زمینه شغلی فراهم خواهد شد.
وی بیان کرد: دولت برای اجرای این طرح یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی اعتبار تخصیص داده است.
نصیری با اشاره به ضرورت سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه گفت: دولت از سرمایه‌گذاران حمایت می کند تا زمینه های شغلی مناسبی برای جوانان فراهم شود.
نصیری هفته دولت را فرصتی برای بیان خدمات دولت ذکر کرد و گفت: مدیران باید تلاش کنند تا خدمات دولت به صورت مطلوب به مردم گزارش شود.
در جریان سفر معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل به پارس آباد مغان، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهدا،مرکز غربالگری سرطان و شیمی درمانی، جایگاه سوخت پروما ورزند، درمانگاه شبانه روزی اباصالح مسکن مهر پارس آباد و دهها طرح دیگر به بهره برداری رسید.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 42
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871698
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي