20:34:56 - چهارشنبه 10 آگوست 2016
به برکت برجام برای دنیا و جهانیان روشن شد ایران اهل خرد و صلح است.
جریان تندرو با زیر سوال بردن مسولان کشور و به خصوص مجریان برجام می خواهد مردم را از رایشان مایوس کنند تا حضور و مشارکت پای صندوق آراء کاهش یابد و همفکران آن‌ها به شورا و ریاست جمهوری راه یابند.

photo_2016-08-10_20-30-10به گزارش ارس رسا ، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیک بودن ایران و نیکو بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت برجام و تعامل سازنده با دنیا برای جهانیان روشن شده است گفت:‌به برکت برجام برای دنیا و جهانیان روشن شد ایران اهل خرد و صلح است.

کمال الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جریان تندرو با زیر سوال بردن مسولان کشور و به خصوص مجریان برجام می خواهد مردم را از رایشان مایوس کنند تا حضور و مشارکت پای صندوق آراء کاهش یابد و همفکران آن‌ها به شورا و ریاست جمهوری راه یابند.

وی با اشاره به اظهارات اخیر برخی تندروها علیه دولتمردان افزود: کسانی باید محاکمه شوند که با حرکت تندروانه پروژه ایران هراسی را کلید زدند و بسترساز اختلاس های میلیاردی و مانع از تحقق محاسبه اقتصادی شوند.

پیرموذن با اشاره به اینکه مطالبق دو تحقیق میدانی ۸۶ درصد ملت یاران حامی برجام و تعامل و گفت‌وگو با دنیا هستند، تصریح کرد: جریان تندرو می خواهد به خاطر تعامل با دنیا از رئیس جمهور و دولت و ملت به خاطر حمایت از همفکران برجام انتقام بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز به برکت برجام، پروژه ایران هراسی در جهان معنی ندارد گفت: با برجام که به همت دولت تدبیر و امید و تیم کار بلد مذاکره‌کننده ایران انجام شد، حقیقت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای عالمیان مشخص شد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در هزاره سوم در عصر شتاب تاریخ، هنر مدیران دولتها، پل زدن بین ملل است، نه دیوار کشیدن اطراف کشور افزود:‌ مردم ایران نباید اجازه بدهند احدی در کشور فرصت طلایی پساتحریم یعنی فرصت جذب سرمایه‌گذاری خارجی افزایش ثروت ملی ناشی از رفع محدودیت های بین‌المللی برای صادرات نفت و تعاملات بانکی و آزاد شدن دارایی‌های بلوکه شده را از مردم بگیرد.

پیرموذن با بیان اینکه دام گستری‌های اشخاص و جریان تندرو و خودسر و سردمداران آنان برای دولت برآمده از رای ملت، پایانی ندارد، تصریح کرد: موج فزاینده فضابازی و تخریب و حملات ناجوانمردانه علیه رئیس جمهور و کابینه و مدافعان دولت، سرعت گرفته و هرچه به انتخابات نزدیک می شویم، پررنگ تر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افکار عمومی در انتخابات مجلس در اسفندماه نشان داد که مردم حق طلب ایران و تهران یار دولت و اعتدال هستند افزود: جریان تندرو و خود حق پندار با حرکات خشونت طلبانه و اظهارات برگفته از منافع جناحی و ایجاد مشکل در مسیر دولت، سهم مهلکی برای پیشرفت کشور خواهند بود.

پیرموذن گفت:‌تندروها در ایران و هم‌چنین در آمریکا و اسرائیل و عربستان باید بدانند نمی توانند به منافع ملت و کیان نظام ایران زمین آسیب برسانند.

منبع: کانال رسمی کمال الدین پیرموذن

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 352
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872008
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي