9:44:15 - پنج‌شنبه 27 جولای 2017
 به کارگیری اینترنت اشیا در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان
شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در زمینه بکارگیری فناوری های نو از جمله فناوری های نانو در زمینه کشاورزی و دامپروری و همچنین استفاده از اینترنت اشیا در تولیدات کشاورزی در مرحله اجرایی شدن می باشد.

به گزارش ارس رسا ؛ دکتر علایی عضو هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در نشست مشترک خود با مسئولین مرکز پژوهشگاه فضایی ایران از به کارگیری اینترنت اشیا برای اولین بار در تاریخ شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد و افزود: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در سالهای گذشته در توسعه و به کارگیری فناوری های روز دنیا از جمله مکانیزاسیون و سایر فناوری‌هایی که باعث شده شرکت پیشتاز باشد گام های موثری برداشته است.

معاون کشاورزی و دامپروری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در زمینه استفاده از اینترنت اشیا در حوزه تولیدات کشاورزی اذعان کرد : شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در زمینه بکارگیری فناوری های نو از جمله فناوری های نانو در زمینه کشاورزی و دامپروری و همچنین استفاده از اینترنت اشیا در تولیدات کشاورزی در مرحله اجرایی شدن می باشد.

دکتر علایی تصریح کرد: استفاده از اینترنت اشیا در حوزه تولیدات کشاورزی در کشورهای صنعتی و توسعه یافته برای روشهای کشت نوین و برداشت محصولات کشاورزی استفاده می شود که روش استفاده از اینترنت اشیا برای تولیدات کشاورزی در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در حال اجرایی شدن می باشد.

معاون کشاورزی و دامپروری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مزایای استفاده از اینترنت اشیا را اینگونه تشریح کرد و گفت: با استفاده از فناوری و دستگاههای اینترنت اشیا امکان نظارت و مدیریت لحظه ای ، اندازه گیری و کنترل میزان رطوبت خاک ، آبیاری هوشمند ، فناوری رشد گیاهان ، بهینه سازی لجستیک تجهیزات کشاورزی ومدیریت لحظه ی دام فراهم می شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 255
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4902913
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي